Wat voor rig?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

Kheb opt net gezocht achter bristle rig en das om me hondebrokken te vissen. Ge zult het toch is moeten tekenen.
    Als ik het goe begrijp hebt ge nen haak me een hair en een kort stukske bezemhaar aan dat dan bloot zit. Gaat ge denk ek problemen hebben als de karper enkel den bol vastheeft en dan die haar voelt of zit ek er daar naast.

Multi link, wa materiaal gebruikt ge daarvoor en wie heeft da juist uitgezocht, want daar geloof ek zelf eigenlijk nieveel van. Die vinnekes zijn echt gevoelig.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• barbeeltje
      Sportvisser
      • 04-11-2004
      • 592
      • limburg..

Als de karper de boilie ongeveer 4 cm in z'n mond heeft zal hij zich zachtjes prikken aan de bristle!
      En hij staat beschreven met een combinatie van een pop-up boilie!
      Tekenen Kan maar ik zou dan eerst moeten uitdokteren hoe ik uberhaubt hier een foto kan plaatsen!
      En over de multirig,deze zijn 4 strands van 12/100 of 15/100 nylon,kant en klaar op een spoeltje te koop!(zelf wel nog de rig knopen)
      En het WERKT ECHT!
      barbeel vissertje

Reageer

• warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

Oorspronkelijk geplaatst door barbeeltje

Als de karper de boilie ongeveer 4 cm in z'n mond heeft zal hij zich zachtjes prikken aan de bristle!
        En hij staat beschreven met een combinatie van een pop-up boilie!
        Tekenen Kan maar ik zou dan eerst moeten uitdokteren hoe ik uberhaubt hier een foto kan plaatsen!
        En over de multirig,deze zijn 4 strands van 12/100 of 15/100 nylon,kant en klaar op een spoeltje te koop!(zelf wel nog de rig knopen)
        En het WERKT ECHT!
        Dus dan prikt de karper zich eerst aan de haar. Volges mij is da juist iets da je wil vermijden. Dan kan de vis toch gemakkelijk de bol terug uitspuwen zonder gehaakt te worden, zeker als het ne pop-up is. %) Ik snap em echt nie ze. Kunt tekening altijd mailen na mij en dan zit ik da hier wel. Zal het misschien duidelijker worde.
        Multilink moet ek is van dichterbij bekijen. Welk merk brengt da op de markt. Die 4 nylondraden liggen dan toch dicht in mekaars buurt, gelijk de ontcoate snakeskin ma dan maar 4 draadjes. Tzou wel vreemd zijn als het zo goed zou werken, kheb het nog nergens tegengekomen maja misschien zij wij hier in vlaanderen wel wa trager, da kan ook
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• barbeeltje
          Sportvisser
          • 04-11-2004
          • 592
          • limburg..

Het wordt op de markt gebracht door carp'r us!

Zal proberen er eeb tekening van naar jou te mailen.
          Zelf heb ik die rig(bristle rig)nog niet gebruikt ,maar er zijn engelse die er bij zweren!
          barbeel vissertje

Reageer

Working...