benodigdheden voor boillies te maken.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Slafes
    Sportvisser
    • 31-01-2003
    • 844
    • Leuven

    #16
    Heb ik nu het recht?

    Lijken me 2 volkomen normale links waarmee deze persoon idd mooi mee geholpen is, ook ik heb het eens doorgelezen, is zelfs handig om ze te gebruiken zoals warhead al zei, zonder ze gekookt te hebben.
    http://www.wandelendetakken.be

    Reageer

    • Forummanager
      Visserslatijn Nederland
      • 30-12-2001
      • 12135
      • Albrandswaard

      #17
      OK Boys,

      Back on topic.
      Ik zal er zorg voor dragen dat iom de moderators de forumregels opnieuw worden herschreven omdat in praktijk nog steeds blijkt dat ze kennelijk onduidelijk zijn.

      Nogmaals; back on topic.

      Groet,
      Bas

      Edit 11:00 uur. The Hunter is gebanned. Dit betrof een gebruiker die al eerder gebanned was ivm het talloze keren negeren van de forumregels en diverse andere laakbare zaken on- en offline.
      Visserslatijn Nederland
      http://www.visserslatijn.nl
      Sinds 1997...

      Nationaal HengelSportForum
      http://www.hengelsportforum.nl
      Sinds 2001...

      Reageer

      • Lex van den Ende
        Met enige kennis...
        • 23-01-2003
        • 402
        • Tilburg

        #18
        Hoi Slafes,

        Ik moet je gelijk geven. De URL's die gegeven worden hebben id een meerwaarde aan het gesprek hier en maken een hele hoop duidelijk. Bij deze mijn verontschuldiging.......tja een mod is ook maar een mens hé.......... :blooz:
        Groeten,

        Lex.

        Reageer

        • Slafes
          Sportvisser
          • 31-01-2003
          • 844
          • Leuven

          #19
          ok, bij deze recht gezet.

          Was echt niet persoonlijk hoor! Heb hetzelfd ook al gezegd tegen Fredje, en inderdaad, wij zijn allemaal mensen.
          http://www.wandelendetakken.be

          Reageer

          • † Frederik de Belder
            [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
            • 13-01-2003
            • 5730
            • Niel (België)

            #20
            Wat ik persoonlijk vind is dat dit nooit opgelost zal raken, of je moet zeggen, alles is toegelaten of niets is toegelaten, dan weten wij en jullie wat er eigenlijk mag en niet mag.
            En als ik nu vind dat het niet kan dan verwijder ik het ook. Heb tot nu toe maar heel weinig fout gezeten, door iets te verwijderen.

            En zoals Lex al zei wij zijn ook maar mensen.
            Groetjes Freddy

            ********************************
            * Teamlid "Dierenvriend" België *
            ********************************
            http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

            http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

            http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

            Reageer

            • rudy vis
              sportvisser
              • 01-02-2003
              • 656
              • merelbeke

              #21
              hoi lex je bent indrdaad ook maar een mens en je geeft je foutje .....toe :clap: maar de andere forumgebruikers zouden wel op een andere manier kunnen reageren.idereen kan eens missen maar moet die daarom direct aangevallen worden op zo een manier en er ook nog privezaken bijsleuren.er zijn er ook die zich zouden mogen excuseren,maar dan wel tegenover jou. doe zo verder lex .greets

              Reageer

              • † Frederik de Belder
                [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
                • 13-01-2003
                • 5730
                • Niel (België)

                #22
                Hoi Rudy,

                Vind ik ook dat privé zaken hier niet op zijn plaats zijn.
                En dat de mensen met respect moeten behandeld worden, dus een kleine verontschuldiging zou hier wel het minste zijn wat men kan doen.

                Groetjes Freddy

                ********************************
                * Teamlid "Dierenvriend" België *
                ********************************
                http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

                http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

                http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

                Reageer

                • Slafes
                  Sportvisser
                  • 31-01-2003
                  • 844
                  • Leuven

                  #23
                  Lezen jullie wel de hele discussie?

                  Hoe kan iemand die gebanned is nu zijn excuses nog aanbieden?
                  http://www.wandelendetakken.be

                  Reageer

                  • stront aan den haak
                    Newbie
                    • 13-06-2004
                    • 35

                    #24
                    bij deze,maak ik van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik de forumregels ook wel raar vind .Kgeef hunter volledig gelijk over het toestaan van informatieve links.

                    Reageer

                    Working...