Grote karpers zijn DOMME vissen die makkelijk te vangen zijn.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rob van Halteren
    Waslijnwerper
    • 03-04-2003
    • 192
    • Den Haag

    #31
    deze figuur is overduidelijk bezig om met dit soort praktijken de echte sportvisser in een kwaad daglicht te stellen........voer voor de millieufanaten die het sportvissen willen verbieden!!!! koren op hun molen!!!!!

    ik schaam me diep dat mensen die zich met dit soort praktijken inlaten zonder na te denken over eventuele gevolgen voor de vis en voor onze sport zich sportvisser noemen. :@ :@ :@ :@ :@ :@


    [Gewijzigd door Rob van Halteren op 06-14-04 at 11:44 PM]
    M.Vr.Gr.

    Rob

    Lets Go Fishing.nl

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Cameleon

      ik had ze zelfs proberen te haken zonder aas in hun lichaam, maar ze zwommen weg, dus lijnen en haken worden op ondiep water wel gezien .
      Schrijft da is opt forum van carp.be en ge gaat wa voorhebben denk ik.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Cameleon
        Komt net kijken
        • 15-10-2003
        • 70

        #33
        ----

        /MOD : Cameleon ik ben jouw gezeik meer dan beu , dit is de allerlaatste waarschuwing

        [Gewijzigd door Cameleon op 06-15-04 at 07:46 AM]

        Edit Forummanager: Cameleon geeft zichzelf in dit bericht een waarschuwing, niet een moderator.
        De waarschuwing is terecht. Respecteer de forumregels.
        http://geocities.com/cameleon_1303

        MIJN SITE

        Reageer

        • Cameleon
          Komt net kijken
          • 15-10-2003
          • 70

          #34
          wat ik eigelijk wilde zeggen , is dat de pasta van mijn haak gleed en ik benaderde de karpers daarmee
          http://geocities.com/cameleon_1303

          MIJN SITE

          Reageer

          • stront aan den haak
            Newbie
            • 13-06-2004
            • 35

            #35
            hahaha,mislukte poging voor het goed te praten,misschien had ge u harpoen kunne gebruike of lag die nog thuis?

            Reageer

            • Cameleon
              Komt net kijken
              • 15-10-2003
              • 70

              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door stront aan den haak

              hahaha,mislukte poging voor het goed te praten,misschien had ge u harpoen kunne gebruike of lag die nog thuis?
              haha, ik heb tenminste geen stront aan m'n haak, dieren mishadelaar

              (ja, mijn harpoen lag nog thuis, ik heb de weerhaken wel dichtgeknepen dus ...)
              http://geocities.com/cameleon_1303

              MIJN SITE

              Reageer

              • Bart de Backer
                Newbie
                • 15-02-2004
                • 42

                #37
                Is het misschien mogelijk om met deze scheldpartijen op het forum te stoppen.
                Wij proberen als collegae vissers op een aangename manier te converseren.

                Dank U

                Bart de Backer

                Reageer

                • Forummanager
                  Visserslatijn Nederland
                  • 30-12-2001
                  • 12135
                  • Albrandswaard

                  #38
                  Mooie opmerking.
                  Laatste waarschuwing moge duidelijk zijn.

                  Groet,
                  Bas
                  Visserslatijn Nederland
                  http://www.visserslatijn.nl
                  Sinds 1997...

                  Nationaal HengelSportForum
                  http://www.hengelsportforum.nl
                  Sinds 2001...

                  Reageer

                  Working...