Jups, den deze zit de vrijdagnamiddag en avond aan de vaart in Tildonk. 3 dagen voorgevoerd hopelijk krijg ek nen beet.
kanaalvissen
Collapse
X
-
Niks te zien de woensdag. Bijna geen zon meer en de wind in men gezicht. Morgen ga ik terug.
Het is in ieder geval wat warmer.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulezReageer
-
Weer 2 keer geblankt. Paar piepjes op de mais. Karper lag terug in de kant. Schat de dikste 18 kilo. Heb toch nog nooit zo'n dikke zien zwemmen. Ik rust nie voor die op de kant ligt.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
-
Drijvend aas moeten ze niet hebben. Zeker niet als ze in de zon liggen.
Ik ga zeker enkele nachten proberen als het wat warmer wordt 's nachts. Heb in ieder geval de grote vergunning.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
-
Int weekend gevist van 19.00 uur tot volgende morgens 10.00 uur. Paar tuutjes rond 1 uur, toen waren er duidelijk enkele aan het azen maar een echte beet bleef uit.
Zondagnamiddag kwam nog ne maat vissen tot 's avonds. Resultaat: karper verspeeld, kroes brasem en ne leder van 12 kilo.
Man wat haat ik die kanaalkarpers stuk voor stuk van de eerste tot de laatste.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
-
is het mischien is niet beter dat je een paar km opschuift richting leuven tegenover die met zijn bouwmaterialen
ik ken er ene die heeft daar een paar weken terug ene van 19kg gevangenachteromkijken helpt om verder vooruit te zien
groeten dannyReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer