carp focus

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Slafes
    Sportvisser
    • 31-01-2003
    • 844
    • Leuven

Mag ik toch nog iets opmerken, iets wat ik daar op een soort van superstuntdag vorige week, gezien heb?

Was aan het kijken bij de feeders van carp focus, zo goedkoop, wauw! Maar gewoon, bij het bekijken van de topdeeltjes zag ik op de 10 lijnen die er stonden 2 met het topoogje al af...

Heb me omgedraaid, en verder niet meer naar de carp focus feeders gekeken.

Ik heb er geen idee van of de kwaliteit van alle producten pover is. Heb er ook een fijnmazig schepnet meegenomen, en dat zag er toch heel stevig uit....
    http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

Daar hebde wel gelijk in. Ik zou van da merk ook alleen maar dingen kopen waar ge zeker van de kwaliteit zijt.
      Heb nog een onthaakmat gekocht ook. Daar kunde nie slecht mee gesteld zijn. Voorbeeldje: Een eike van den Aldi of van den Delhaize das ook hetzelfde alleen de prijs verschilt. Maar bv electronische produkten moete daar ook nie gaan kopen.
      De leefnetten lijken mij ook degelijk. Ne lancé zou ik er echter ook nie van kopen, kies dan liever voor ne shimano of iets dergelijk.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• Slafes
        Sportvisser
        • 31-01-2003
        • 844
        • Leuven

Hela, het principe geldt: weet wat je koopt.

Zoals je zelf omschrijft zal je zeker goed af zijn als je bepaalde dingen van carp focus koopt, maar als je al ziet dat er in een hele lijn opsteling er al een aantal defect of beschadigd zijn, die laat je gewoon liggen, en als je dan al slim genoeg bent, dan ga je er daar geen van kopen.

Maar bij electronische producten van de aldi geldt net hetzelfde, ik heb een laptop van dz Aldi, prachtig ding, voor die prijs kan je er nergens anderen vinden, en die werkt zeer goed, met een garantie van 5 jaar zit je ook snor. Maar er worden daar inderdaad soms toestellen verkocht die minderwaardig zijn, daarom, algemeen principe, weet wat je koopt!

(oh ja, bij Aldi is het zo: binnen de 3 maand niet tevreden, betalen ze met de glimlach uw apparaat gewoon terug. Als je dan nog volhard in de boosheid, en het niet terug brengt, is het je eigen fout! )

[Gewijzigd door Slafes op 12-26-03 at 10:34 AM]
        http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• MoSSeL
          Frequent aanwezig
          • 13-10-2003
          • 130

Mja slafes, aldi of iets anders 't is het principe dat telt he. Van carp Focus zou ik nu ook ni snel iets kopen wat belangrijk is bij de visserij, en dan bedoel ik hengels en molens enzo...

Reageer

• warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

Zijn vergelijkbare merken ook. Banax bv van Vlemmix. Hoe doen die molens het. Lijken mijn net iets te hoedkoop om goed te zijn.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

Working...