Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik ben daar niet in de club maar ik kwam daar toevallig voorbij gefietst en ik heb daar veel vissers zien zitten met een trainingsvest aan van een visclub in Grobbendonk en daarom dacht ik dat.
Groeten van Kantvisser
Bart Van Peborgh
Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
Koning 2004
Hallo,
Bij mij in de sloot zwemt een grote goudkarper. Ik hem al een paar keer gebprobeerd hem te vangen maar dat lukte niet. weet iemand hoe ik hem het beste zou kunnen vangen en met welk aas.
Robin het zou beter zijn als je even op visserslatijn.nl dingen leest over karpervissen daar staad het heel duidelijk uitgelegt en dat is beter dan hier allemaal halve antwoorden leest die je mischien niet eens begrijpt.
Het vissen op een goudkarper is gewoon hetzelfde als op een normale karper dus zal je aan de informatie die op de site staat veel hebben
Reageer