Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Jongens hou daar eens mee op wij hoeven dat niet te weten wie er in de bak gezeten heeft of niet dat intereseerd ons niet het is toch een hengelsportforum geen forum voor gedetineerde of ex gedetineerde. Op een beleefde mannier vraag ik om hiermee op te houden.Het werkt op de zenuwen van andere forum gebruikers Dank bij voorbaat.
Het helpt toch niet Frederik laat die kindertjes maar spelen.
Volgens mij is Bas al aan een goede oplossing hier voor aan het werken.
Deze zal zo wel weer op slot gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door HPE Tjander alias Martijn de W.
Je was gisteren bij Peter R. de Vries en werd omschreven als een fantiek sportvisser.
Alleen jammer voor jouw dat jij de langst gestrafte persoon van Nederland bent.
Had ik toch gelijk dat jouw ip-nummer afkomstig is van een penentiare inrichting.
Ik dank bij deze trouwens Euronet/Internet, dochter van Wanadoo, voor de verstrekte informatie.
met in-vrijheid-levende groet
HPE
wat een dorpsmongool ben jij zeg HPE...jij spoort echt niet....je moet je even goed laten nakijken bij een psychiater...volgens mij heb jij toen jij klein was te weinig moedermelk gehad....en zijn er een hoop van die hersencelletjes bij je afgestorven...
voor jou informatie...ik heb CHELLO dus waar jij je informatie vandaan haalt is mij een raadsel....het zijn zeker die stemmetjes in je bolle kop die maar niet willen stoppen.....boem boem boem boem dit zijn zeker de geluidjes in je hoofd die niet willen stoppen he?
[Gewijzigd door RednajT op vrijdag 4 april 2003 @ 18:44]
Reageer