Karpervissen met vaste stok (deel 2)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Slafes
    Sportvisser
    • 31-01-2003
    • 844
    • Leuven

    #16
    Mooi,... Bij mij is het meestal ook niet het lijntje dat het begeeft, wel het haakje. Heb er nu betere, we zullen zien!

    Maar toch blijft het zeer moeilijk te schatten hoe groot een vis onder water nu werkelijk is. Vis uit het water toont steeds kleiner dan een vis in het water. Ik wil geen afbreuk doen aan wat je zegt he, alleen, dat je het eigenlijk niet weet, vooraleer hij uit het water is...

    Alsook, als je zo'n karper vangt, met zo'n dun lijntje, en die gaat er vandoor, dan trekt hij je haak of lijntje meteen stuk. Willen of niet, geluk dat de meeste vijverkarpers allemaal van die rustige vissen zijn!
    http://www.wandelendetakken.be

    Reageer

    • antje
      Frequent aanwezig
      • 01-03-2003
      • 120

      #17
      Hoi Slafes,
      Je hebt volkomen gelijk wat betreft het inschatten van de grootte van de vis als hij nog in het water is, ik schat de vis altijd in mijn voordeel .
      groetjes Antje
      Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

      Reageer

      Working...