Jullie hebben vast wel allemaal eens gehoord van "The Method" strategie, die word uitgelegt op visserslatijn.
Wat mij opvalt aan het verhaal is dat de haak in de grote voerbal verborgen word. De voerbal zit echter in en om een korf, dus wanneer de bal uiteen valt zal de karper toch schrikken van de korft o.i.d? Daarom ook dat sommige mensen een langere hair of onderlijn gebruiken.
Dus is dat een foutje of is het echt zo? En...heeft iemand hem al eens geprobeerd?
Wat mij opvalt aan het verhaal is dat de haak in de grote voerbal verborgen word. De voerbal zit echter in en om een korf, dus wanneer de bal uiteen valt zal de karper toch schrikken van de korft o.i.d? Daarom ook dat sommige mensen een langere hair of onderlijn gebruiken.
Dus is dat een foutje of is het echt zo? En...heeft iemand hem al eens geprobeerd?




Reageer