hoi allemaal, 
ik ben yannik een jonge karper-visser uit belgie. ik heb nog niet veel ervaring maar ik vang-naar mijn mening
- toch aardig wat vissen. hebben julie geen tips over vissen met een vaste stok: aas, draad, haaken,...
zoja houw je zeker niet in om het me te vertellen
mvg yannik.

ik ben yannik een jonge karper-visser uit belgie. ik heb nog niet veel ervaring maar ik vang-naar mijn mening
- toch aardig wat vissen. hebben julie geen tips over vissen met een vaste stok: aas, draad, haaken,...zoja houw je zeker niet in om het me te vertellen
mvg yannik.





.
Reageer