Ik steek in elke bollie die ik gebruik een kurkje, grondbol pop up maakt niet uit.
Dit doe ik nu al een jaar of 2 en er is nog nooit een kurkje van men hair gegaan. De bol errond breekt gewoon van het kurkje los ofzo en het kurkje blijft mooi op de hair zitten.
Dit doe ik nu al een jaar of 2 en er is nog nooit een kurkje van men hair gegaan. De bol errond breekt gewoon van het kurkje los ofzo en het kurkje blijft mooi op de hair zitten.



Reageer