De Maas

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • raymondoo
    Komt net kijken
    • 14-06-2006
    • 69
    • uden

    De Maas

    hoi,

    ik wil een keer op de maas gaan karperen.
    hoeveel gram lood heb ik dan nodig ?
    in het midden vissen van de maas ?

    wie heeft er tips ervoor ?

    alvast bedankt voor de info
  • marco23
    Newbie
    • 28-04-2006
    • 28
    • rijen

    #2
    waar ergens aan de maas?

    gr marco
    als ze me missen dan ben ik vissen!!!!!

    Reageer

    • raymondoo
      Komt net kijken
      • 14-06-2006
      • 69
      • uden

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door marco23
      waar ergens aan de maas?

      gr marco
      er zit karper volgens mij bij oeffelt aan de maas

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        het hoeft niet zo heel zwaar te zijn.
        je hebt speciaal stroming lood met voetjes,die blijven bij een sterke stroming nog goed liggen.ik zouw lood gebruiken van 80-90 gram want hier in de maas stroomt het ook goed...

        Ralph
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • raymondoo
          Komt net kijken
          • 14-06-2006
          • 69
          • uden

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
          het hoeft niet zo heel zwaar te zijn.
          je hebt speciaal stroming lood met voetjes,die blijven bij een sterke stroming nog goed liggen.ik zouw lood gebruiken van 80-90 gram want hier in de maas stroomt het ook goed...



          Ralph
          oke en gewoon standaardonderlijnen ?
          hoever van de kant ?
          en nog meer speciale; dingen ?
          want dan koop ik het ;gelijk even allemaal

          Reageer

          • Ramon Ansing
            tsjah?
            • 27-06-2006
            • 760
            • Tolbert

            #6
            gewone onderlijn van +- 20 cm met een 20 mm + boilie.
            ook alleen met boilies voeren want mais en tijgernoten etc. zijn zo weg door de stroming. liefst de baitrunner stak zetten en toppen omhoog. en lood met voetjes zoals karperkoning zij.
            de plaatsen lijkt me een beetje tussen de kribben met je even pijlen naar tuluds en dergelijke maar ook evt. brugpeilers enzo zijn goeie stekken. en de buiten bocht in de zomer en in de winter de binnen bocht want daar stroomt het minder nou vangeze ramon

            Reageer

            • raymondoo
              Komt net kijken
              • 14-06-2006
              • 69
              • uden

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
              gewone onderlijn van +- 20 cm met een 20 mm + boilie.
              ook alleen met boilies voeren want mais en tijgernoten etc. zijn zo weg door de stroming. liefst de baitrunner stak zetten en toppen omhoog. en lood met voetjes zoals karperkoning zij.
              de plaatsen lijkt me een beetje tussen de kribben met je even pijlen naar tuluds en dergelijke maar ook evt. brugpeilers enzo zijn goeie stekken. en de buiten bocht in de zomer en in de winter de binnen bocht want daar stroomt het minder nou vangeze ramon
              waarom toppen omhoog ?

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                in de maas gaat nogal wat rotzooi en als er dan veel lijn door het water gaat drijft dat tegen de lijn en heb je constand piepen.
                tenminste dat is de reden dat ik mijn rodpod ook altijd zo hoog heb staan aan de maas.

                Ralph
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • raymondoo
                  Komt net kijken
                  • 14-06-2006
                  • 69
                  • uden

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
                  in de maas gaat nogal wat rotzooi en als er dan veel lijn door het water gaat drijft dat tegen de lijn en heb je constand piepen.
                  tenminste dat is de reden dat ik mijn rodpod ook altijd zo hoog heb staan aan de maas.

                  Ralph
                  oke zal is gaan proberen maar vang jij er regelmatig waT ?

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    ben er pas 1 keer geweest.
                    als ik hier naar een goede plek moet gaan,ben ik al een uur aan het fietsen
                    en dat is het me tog niet waard.ik ga wel naar een ander water waar ik in 10 minuutjes ben en ook redelijk vis en ook wel grote vis kan vangen.
                    die keer dat ik ben geweest was gwoon op een stuk waar ik vlakbij woon.
                    dit leverde alleen wat piepjes op,allemaal aan de pop-up.
                    die andere boilie zat onder het groen.
                    ik viste toen ook met 90 gram 'grippa' lood,dit bleef heel goed liggen dus...
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    Working...