gebruik van een beetmelder = een waker

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

Oorspronkelijk geplaatst door tester
    Hallo Karpermannen

nu snap ik het als je met de boot aangemeerd licht dan heb je ook last van die kloote booten die op 5 m langs je komen varen op een kanaal van 40 m breed als ik dan een hengeltje uitleg op de snoekbaars (ik vang meestal slapende snoekbaars ) dan gooi ik eerst in en doe dan een wartellood met daaraan een dubbele speldwartel aan de lijn en laat dat langs de boot zakken met indraaien komt dat vanzelf tegen het vislood mee binnen en dat werk prima
    jah toplood werkt in princiepe precies het zelfde...
    alleen heb je ook lood zoals die van fox hierboven,die bij het aanslaan van de lijn vallen zodat deze niet naar het lood doorschuift....
    http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

De groeten
    Ralph

Reageer

• Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

Tester zodra je aanbeten gaat missen kun je dat wijten aan dat toplood.
      Met een boot kun je ook dichterbij de stek komen, zonder toplood is altijd beter.
      Ik gebruik het nog hoogstzelden na enkele heel vervelende ervaringen met die dingen.
      Het lijkt wel mode, je ziet ook karpervissers met de toppen omhoog maar wel met toplood, dat is pas echt lachen.
      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• tester
        Maas en Waal visser
        • 06-03-2004
        • 2596
        • Son

Hallo

Karperkoning ik gebruik dan een zwaar wartellood dat blijft wel liggen

Douwe het is alleen maar als ik wil slapen

er valt altijd wel iets te beleven aan het water een verhaaltje ik was aan de maas aan het feederen van de kant komt er een bootje heel rustig voorbij riep ik tegen die man moppert je vrouw als je thuiskomt omdat je zo rustig vaart gaat
        komt er een vrouw boven boort en roept ik mopper helemaal nooit ik ben het liefste vrouwke wat er is, oei oei dus riep ik maar vlug oo daarom vaart ie zo rustig dan is ie lekker lang bij jouw
        gr Gerard

Reageer

Working...