karper:wormen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door warhead
    Een visie die ge beter voor uw eigen houdt als ge ze zo verwoordt. Tis een rechtstreekse aanval op mijn visserij en op mij persoonlijk ook en dat voor een moderator...
    Als da nieuw forum zo begint te draaien dan hoeft het voor mij niet meer.
    dus omdat ik moderator ben, maag ik ineens geen eigen mening hebben? en dat jij je persoonlijk aangevallen voelt, zegt meer over jou dan over mij, ik gaf gewoon mijn visie

Reageer

• Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

Warhead, hmmm je doet je naam eer aan maar dat terzijde.
      IK wil je op IETS wijzen.
      ----------------------------------------
      ik ben een actieve visser, ik vindt er geen bal aan, dat heeft in mijn ogen,
      Op dit moment ben ik mijn aandacht, en denk dat dat mij meer trekt, maar dit is uiteraard puur mijn visie op het hele gebeuren.
      -----------------------------------------
      Enige zinsneden uit de reactie van Antoinette.

Volgens MIJ staat een mening NOOIT ter discussie zodra je met het woord IK begint.

Je kunt het er niet mee eens zijn oke maar niet met het argument: je mag die niet verkondigen omdat je een moddereter bent.
      Sommige dingen kan een moddereter beter niet doen maar dan is er een mogelijkheid om dat te melden.
      En IK kan je vertellen daar krijg je ALTIJD een antwoord op.

HMMMMMMM nog eventjes dan gaat ze mij nog aardig vinden ook.
      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• jeroenk
        zolang er geen ijs ligt..
        • 27-12-2005
        • 1490
        • Oldebroek

goed bezig

maar douwe heeft natuurlijk gelijk, antoinette reageert als mede-forumlid. en dus niet als moderator

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

ooooooooo dus in die groene tentjes zitten ze ook te vissen ,ik zie ze hier alleen maar een muur van lege bierkratten bouwen ,bbqen,en hash roken.

Reageer

• warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
            goed bezig

maar douwe heeft natuurlijk gelijk, antoinette reageert als mede-forumlid. en dus niet als moderator
            Als er gewoon gereageerd werd, mij geen probleem. Maar dit is mijn visserij gewoon belachelijk maken. Als moderator mag je dan wel beter weten, diene laatste allinea gaat er gewoon over en ja dan voel ik mij aangesproken. Ik zou nu ook int algemeen lelijke dingen kunnen zeggen over jouw schrijfstijl, antoinette en dan zou ge u ook direct aangesproken voelen, dus met dat argument hebt ge geen poot om op te staan.

En trouwens hetgeen wij doen heet nu eenmaal statisch vissen, dat staat haaks tegenover actief vissen. Actief statisch vissen zou een contradictio in terminis zijn. Maar om mij dan lui te gaan noemen omdat ik nu eenmaal zo vis, da kan er bij mij ni in. En ja ik heb ne Fox Ultra, moet ik misschien op nen harde steen gaan zitten ofzo eer het door u vissen kan genoemd worden. En ja het is 2de zit, extreem slechte periode om zo'n dingen te gaan verkondigen.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• jeroenk
              • 27-12-2005
              • 1490
              • Oldebroek

Als moderator mag je dan wel beter weten
              dit heeft niks met het moderatorschap van antoinette te maken, en zoals ze al meerdere keren in het desbetreffende artikel vermeld, HET IS HAAR MENING.
              net zo goed als jij jou mening mag geven, daarvoor is dit forum.
              en ze valt jou ook niet direct aan, ze neemt gewoon een standpunt aan tov. het statisch vissen.
              en jij bent ook vrij om je standpunt aan te geven, maar kom wel met argumenten. en niet met een argument dat antoinette's mening niet redelijk is ivm. met haar moderatorschap.

en zoals Douwe al aangaf: je bent vrij om een klacht in te dienen, antwoord krijg je zeker weten.

Reageer

• Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

Laten we het maar niet over schrijfstijl hebben, volgens mij is het een goede gewoonte om op een Nederlands forum te trachten Nederlands te schrijven.

Je kunt heel goed statisch actief vissen, hoe?? gewoon niet in een tentje gaan liggen wachten tot er een vis voorbij komt.
                Gewoon je spulletjes oppakken na een halve dag of na een nacht en ergens anders gaan zitten wachten.

Helemaal geen tegenspraak in een term, actief statisch vissen is heel goed mogelijk.
                Een penvisser is ook statisch bij het vissen en actief in het verplaatssen.

Slukes, Douwe

Reageer

• yannik
                  De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
                  • 694
                  • Geraardsbergen

ja watte is da hier altijd zo geweest? kunnen julie voor de veranderin eens on-topic blijven en de vraag van die jongen beantwoorden? deze topic gaat tenslotte over wormen en niet over ieders interpretatie van karper vissen.
                  Aangepast door yannik; 05-09-2006, 16:36.
                  Wie vist, die vangt!

Reageer

• Ramon Ansing
                    tsjah?
                    • 27-06-2006
                    • 760
                    • Tolbert

want als je dit zecht over statisch vissen zijn :marko kraal, piet vogel, frank avezaat, eddy sterckx, bart van de hurk, martin post 80% van de karperstudie groep enzo. ook allemaal lui

Reageer

• Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

Soms is een forum net een echte wereld, vol met discussies en meningsverschillen.

Reageer

• Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

Ramarte al die heren die jij noemt ken ik allemaal persoonlijk, en ik kan je vertellen die zijn niet lui.
                        Die blijven ook helemaal niet dagen lang op één plaats zitten wachten.

Reageer

• jeroenk
                          • 27-12-2005
                          • 1490
                          • Oldebroek

en off-topic raken hoort daar ook bij. ik vind dit dus niet compleet off-topic (mijn mening, dus geen moderatorschap bij betrokken).
                          je verandert gewoon iets van onderwerp, en bij welke real-life discussie gebeurt dit niet?

om mij ook maar eens in deze discussie te mengen:
                          als karper visser heb je denk ik al gauw te maken met het oordeel dat je lui bent. maar als ik de hele dag op mijn zitkist naar een feedertop zit te kijken, is dit in principe toch precies hetzelfde.
                          en penvissen vind ik toch een vorm van actief vissen, vissend vanuit een tentje is passief (daarover zullen de meningen weinig verschillen denk ik).
                          maar zoals wedstrijdvissen? is dit dan ook passief? (om nog maar verder off-topic te gaan)

Reageer

• Douwe
                            NHSF lid van verdienste
                            • 01-07-2006
                            • 3136
                            • Leeuwarden

Laten we het er maar ophouden dat niet iedereen bekent is met een andere discipline van vissen.
                            Een vorm van passief vissen, daar geef ik je gelijk in.
                            Actief is een vliegvisser en een roofvisser die zich continu aan het verplaatsen is.
                            Achterover in een tentje liggen wachten zonder je dagen lang te verplaatsen noem ik passief en dom vissen.
                            Tenzij je niet anders kunt omdat je aan een stek vast zit bv.

Reageer

• Ramon Ansing
                              tsjah?
                              • 27-06-2006
                              • 760
                              • Tolbert

daarom maar antionnete vind statisch vissende mensen lui en dan zouden al deze mensen ook lui zijn

Reageer

• spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

alle vissers zijn lui heerlijk in het zonnetje zitten /liggen kijken naar dobber/top/whatever lekker bakkie erbij of een joint of een biertje lekker toch.

waar gaat hier nou de strijd weer om welk type visser het meest lui is

passief ben je na je dood trouwens

Reageer

Working...