karper:wormen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12135
    • Albrandswaard

Tsjonge jonge... wat is er toch met sommige mensen de laatste tijd?

Zoals eerder al werd vermeld, ik heb in de meningen ook voornamelijk 'ik' gezien. Dus de mening van degene die dat heeft geplaatst.
    Als je dat denkt te moeten veralgemeniseren, dan moet je dat vooral doen, maar je maakt het jezelf lastig.
    Zodra er 'ik vind' of 'ik ben van mening' staat kun en mag je dat niemand kwalijk nemen als dat net even niet in jouw straatje past.

Een mod moet inderdaad het goede voorbeeld geven en soms laten ze zich ook verleiden tot het geven van iets minder voorbeeldgedrag. Wees gerust, we hebben het daar in het moderatorforum constant met elkaar over. Maar vergeet niet dat een moderator ook een persoon is die op eigen titel op dit forum meedoet. Zodra er ingegrepen wordt, zie je vanzelf dat men even van persoon op het moderatorschap overstapt.

Groet,
    Bas
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

Reageer

• Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

EDIT: Forummanager was me voor. Maar ik laat mijn reactie maar staan. Anders heb ik dat hele verhaal voor niks getypt

Hallo allemaal,

Inderdaad doen aan deze discussie een aantal moderators mee. Maar dat is niet de reden dat dit topic niet wordt gesloten. Ik zal kort e.e.a. toelichten.

Op dit forum mogen moderators meediscussiëren. Uiteraard mogen mods hun eigen mening geven. Terughoudendheid is wel een opdracht die wij als mods hebben meegekregen. Moderators dienen altijd een voorbeeldfunctie voor het forum te hebben en onafhankelijk te zijn. Soms is dit lastig, dit geldt voor elke mod waaronder ikzelf. Ik probeer dit uiteraard wel en ik denk en verwacht dat ik namens alle moderators spreek. Het vorige topic is niet gesloten door een moderator maar door de admin. Samen met hem proberen wij als moderators het beleid van het forum te bepalen en de kwaliteit van het forum hoog te houden. Ik hoop dat jullie hieraan meewerken. Mochten jullie op-of-aanmerkingen hebben op het beleid van het forum of een van de moderators dan kunnen jullie dit melden via een persoonlijk bericht aan één van de moderators of admin. (forummanager). Wij staan open voor kritiek, jullie mening wordt gewaardeerd en er wordt zéker wat mee gedaan.

Overigens is het niet zo dat elke mod zo maar klakkeloos een topic kan sluiten of berichten kan wijzigen of verwijderen. Dit wordt onderling besproken, om gezamelijk als 'beheerders' één lijn te kunnen trekken. Dit topic kan op dit moment slechts worden gesloten door mij of de admin. De andere mods kunen dit binnen 'karpervissen' niet, maar slechts in het (sub)forum waar zij moderator van zijn. Ik heb dit topic niet gesloten omdat dit naar mijn mening (nog) niet nodig was en is. Sterker nog via dit topic is tussen de regels door kritiek op het beleid te lezen en daar leer ik (wij) als moderator van... Ik hoop echter wel dat ook jullie van dit topic (e.a.) leren, namelijk dat moderators óók maar mensen zijn. Wij zijn geen ijskouwe politie-agenten maar mensen die hun taak zo goed mogelijk proberen uit te voeren. Houdt daar rekening mee. Maak het ons gemakkelijk, wees beleefd, netjes en respectvol naar elkaar. Ook als meningen frontaal botsen.

Met vriendelijke groet,
      Pieter Stam

Reageer

• brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

Mochten jullie op-of-aanmerkingen hebben op het beleid van het forum of een van de moderators dan kunnen jullie dit melden via een persoonlijk bericht aan één van de moderators of admin. (forummanager). Wij staan open voor kritiek, jullie mening wordt gewaardeerd

heb ik laatst gedaan naar de forummanager maar moet je wel wat terug krijgen.Anders kunnen we er nog niets mee.
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Forummanager
          Visserslatijn Nederland
          • 30-12-2001
          • 12135
          • Albrandswaard

Hmmm... kan me niet herinneren dat ik geen PBtjes terug stuur....
          Visserslatijn Nederland
          http://www.visserslatijn.nl
          Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
          http://www.hengelsportforum.nl
          Sinds 2001...

Reageer

• warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

Dus als ge dinge schrijft als ik vind er geen bal aan, heeft geen zier met vissen te make, wij zitten op ons lui gat in onze fox, zo televisietje eh wa me verkleinwoorden werken, dan laat je daar perfect iedereen mee in zijn waarde zolang je er maar ik vind voor zet??? Versterk het nederlands cliché anders nog een beetje harder, tis al wa ik er nog op ga zeggen ma ik vind het triest.
            Oh ja : ik drink nooit t, jij wel behalve in inversie. Zie het als opbouwende kritiek, das ook gezond.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1498
              • haacht

Nachtje op mijn lui gat gevost aant kanaal, sinds het niet meer vissen mag genoemd worden. Run rond 12 uur, kwas eerst te lui om op te staan om de vis te drillen maar uiteindelijk dan toch maar rechtgekropen uit mene fox, khad al bijna een doorligwonde. 16 kg 600 spiegel.
              Voor diegenen die dit niet begrijpen, dit noemen ze sarcasme en er is niets mis met mijn klavier. De vis buiten de kwestie gehouden, die was er wel degelijk.

Reageer

• Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

Krijg je van mij ook iets van sarcasme terug, een kleinzielig, pruilend onvolwassen persoontje die een grote vis vangt blijft een kleinzielig, pruilend onvolwassen persoontje.

Neem het toch dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden.

En leer ook eens dat je hier op een Nederlands forum zit een klein beetje ABN kan helemaal geen kwaad.

Zie het als opbouwende kritiek een weg op naar volwassenheid.
                Lees het als een raad die jezelf aan een ander geeft voor je hierop reageert.
                Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                  En leer ook eens dat je hier op een Nederlands forum zit een klein beetje ABN kan helemaal geen kwaad.

Zie het als opbouwende kritiek een weg op naar volwassenheid.
                  Lees het als een raad die jezelf aan een ander geeft voor je hierop reageert.
                  hoe weet jij dat "war hoofd " niet volwassen is ,er zijn tegenwoordig niet veel mensen die wat info over zichzelf plaatsen in hun profiel.

ik dacht bij jou ook eerst dat je een jaar of 12 was

Reageer

• jeroenk
                    zolang er geen ijs ligt..
                    • 27-12-2005
                    • 1490
                    • Oldebroek

nou laten we elkaar dan als VOLWASSENEN behandelen, en ophouden met elkaar te bekritiseren.

Reageer

• Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

Meen je nu werkelijk dat kritiek alleen door onvolwassenen geleverd mag worden?
                      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                        Meen je nu werkelijk dat kritiek alleen door onvolwassenen geleverd mag worden?
                        ja daarom is het wel fijn als je weet wie wie is ,kijk met jou kun je een goede discussie aangaan,maar als ik zie in je profiel dat je 12 of 13 bent ga je wat uuuh rustiger tekeer zo nu en dan.

ik vind dat wel zo prettig ,en ach een beetje lachen kan ook geen kwaad ,en belgen moeten inderdaad gewoon normaal nederlands schrijven een spelfout oke ,maar om hier in een soort klanktaal te schrijven.

anders ga ik ook in dialect verder.

dus mannen/dames ff chillen we hebben een gezamelijke hobby dus dat geeft een band

Reageer

• jeroenk
                          zolang er geen ijs ligt..
                          • 27-12-2005
                          • 1490
                          • Oldebroek

daar ben ik het wel mee eens (ff off-topic)
                          gisteren bijvoorbeeld, bij de match instructiedag:
                          we hebben denk ik meer zitten praten dan vissen, en je weet gelijk wat een ander bedoeld, als je een bepaald onderwerp aansnijd.
                          ik heb er een gigantisch goede dag gehad, desondanks dat je de meeste personen maar 1 of 2 keer eerder gezien hebt.

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
                            daar ben ik het wel mee eens (ff off-topic)
                            gisteren bijvoorbeeld, bij de match instructiedag:
                            we hebben denk ik meer zitten praten dan vissen, en je weet gelijk wat een ander bedoeld, als je een bepaald onderwerp aansnijd.
                            ik heb er een gigantisch goede dag gehad, desondanks dat je de meeste personen maar 1 of 2 keer eerder gezien hebt.
                            en voor sommige is dat ook meer dan genoeg,en voor het zelfde geld vis je er nog 30 jaar mee door.
                            uiteindelijk is vissen ook meer praten dan doen in uren dan.

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                              vis gek
                              • 06-06-2006
                              • 1231
                              • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door warhead
                              Nachtje op mijn lui gat gevost aant kanaal, sinds het niet meer vissen mag genoemd worden. Run rond 12 uur, kwas eerst te lui om op te staan om de vis te drillen maar uiteindelijk dan toch maar rechtgekropen uit mene fox, khad al bijna een doorligwonde. 16 kg 600 spiegel.
                              Voor diegenen die dit niet begrijpen, dit noemen ze sarcasme en er is niets mis met mijn klavier. De vis buiten de kwestie gehouden, die was er wel degelijk.

HAHAHAHAHAHA PRACHTIG DIT BERICHT

BEN HET ER WEL MEE EENS DAT JE EENS DUIDELIJKER MOET SCHRIJVEN

HAHAHAHAHAHA
                              GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• warhead
                                Specimen Hunter
                                • 27-09-2003
                                • 1498
                                • haacht

Er is hier 1 persoon met humor en dat is Brielsemaasliefhebber, de rest van jullie weet niet eens wat sarcasme is, zeker jij niet Douwe. Ik hou van wie ik ben, ik word nooit volwassen maar in vele opzichten ben ik een stuk volwassener dan jij. Het is mij duidelijk geworden dat ik hier na 3 jaar als Belg niet meer welkom ben en dit zal dan ook mijn laatste post zijn op dit forum. Nooit heeft er iemand problemen gehad om mijn dialect te lezen, de nieuwe generatie boarders blijkbaar wel en raar genoeg ook enkel op dit forum. Ik had hier duidelijk een punt, men maakt mijn visserij belachelijk zonder deftige discusie. Ik trek het dan maar in het belachelijke en dan ben ik plots onvolwassen. So be it, ik amuseer mij wel ergens anders. Het ge u goed Douwe, blijf vooral het cliché van de arrogante nederlandse zak verderzetten, het is iets waar je goed in bent.
                                Moest er nog een interland komen, ik hoor het wel.
                                Groeten en tot nooit meer. Dank aan Bas, Lex, Pastoor, Theo, Kale en co voor de interlands, zal die periode van het forum nooit vergeten.

Reageer

Working...