karper:wormen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

mooi gesproken ,maar een beetje overdreven reactie .
    je kan en hoeft het niet met iedereen eens te zijn.
    maar als je het verder naar je zin hebt negeer je die gasten toch.
    en och ai ier es luustert oe er proat wor.

Reageer

• jeroenk
      zolang er geen ijs ligt..
      • 27-12-2005
      • 1490
      • Oldebroek

ik heb helemaal geen probleem met je dialect. en als je het met bepaalde personen niet kunt vinden, dan moet je deze (zoals spui. al zei) gewoon negeren.
      maar alles waar jij problemen mee hebt, valt buiten het forumbeleid. dus in principe kunnen wij als moderators, en forumbeheer er weinig aan doen.

Reageer

• brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door warhead
        Er is hier 1 persoon met humor en dat is Brielsemaasliefhebber, de rest van jullie weet niet eens wat sarcasme is, zeker jij niet Douwe. Ik hou van wie ik ben, ik word nooit volwassen maar in vele opzichten ben ik een stuk volwassener dan jij. Het is mij duidelijk geworden dat ik hier na 3 jaar als Belg niet meer welkom ben en dit zal dan ook mijn laatste post zijn op dit forum. Nooit heeft er iemand problemen gehad om mijn dialect te lezen, de nieuwe generatie boarders blijkbaar wel en raar genoeg ook enkel op dit forum. Ik had hier duidelijk een punt, men maakt mijn visserij belachelijk zonder deftige discusie. Ik trek het dan maar in het belachelijke en dan ben ik plots onvolwassen. So be it, ik amuseer mij wel ergens anders. Het ge u goed Douwe, blijf vooral het cliché van de arrogante nederlandse zak verderzetten, het is iets waar je goed in bent.
        Moest er nog een interland komen, ik hoor het wel.
        Groeten en tot nooit meer. Dank aan Bas, Lex, Pastoor, Theo, Kale en co voor de interlands, zal die periode van het forum nooit vergeten.
        Jammer warhead

Je moet gewoon blijven,laat je niet gek maken door die personen.Heb gehoord dat er een persoon hier op het forum ook al van een ander forum (karperwereld) is verwijderd. Omdat het persoon in kwestie ook alles beter wist en eindeloze discussies aan ging.Ik ga geen namen noemen maar de persoon in kwestie weet wel wie ik bedoel.Het puntje over je schrijven is niet rot bedoeld maar soms moeilijk te begrijpen dat moet je dan ook van onze kant begrijpen.Maar ik zou het jammer vinden dat je voor zo iets niet meer op het forum komt.Ik kan jou goed begrijpen over jou visserij.Het is dat ik nu volop aan de witvisserij ben geslagen,maar anders had ik ook nog lekker in een tentje gelegen HEEEEEEEEEERLIJK HOOOOOOOOR.En ach of ze zelf zo goed zijn. Wat ik al eerder zei ze willen het misschien zelf ook wel,maar mogen het van het thuisfront niet.
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

O ja en dan heb je ook nog personen die inderdaad alles beter weten geloof IK.Want die geven alleen maar commentaar en openen nou nooit bijv:een topic.Nee alleen maar alles beter weten en zeiken.Nogmaals warhead gewoon hier blijven.BLIJF GEWOON JE ZELF DAN DOE JE AL GEK GENOEG.
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• polestare
            Komt net kijken
            • 14-01-2005
            • 93
            • NRW

Echt onvoorstelbaar Karpervissers onder elkaar, hoe komt de karperwereld toch aan zo'n goede naam????
            Vernieuwde site; zou je toch verwachten nieuwe kansen en geen ouderwets gekrakkeel.
            Beste forum maneger en evetueele moderators probeer dit eerst eens recht te zetten.
            Warhead (Jan) laat je A.U.B. niet door sommige ceraturen uit het veld slaan.

Gunther

Reageer

• kraak
              mooi weer visser
              • 09-08-2005
              • 307
              • Kampen

wat een gezelligheid weer.. douwe je word vervelend vriend!!
              vr.gr. Jeroen

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door kraak
                wat een gezelligheid weer.. douwe je word vervelend vriend!!
                ja dat hoef je hem niet te vertellen dat weet hij zelf veel beter

Reageer

• Pieter Stam
                  -
                  • 11-10-2002
                  • 2882
                  • NL

Mensen, jammer dat tijdens mijn afwezigheid van ongeveer 24 uur weer zoveel rotzooi is gepost. Dit gaat vanaf nu niet meer gebeuren binnen dit topic. Het wordt nml. gesloten. Toelichting lijkt me niet meer noodzakelijk.

@ Jan. Laat u niet op de kop zitten, en blijf gewoon. Je bent al jarenlang een aanwinst voor het forum. Trek je de meningen en kritiek van anderen niet zozeer aan.

@ Iedereen die zich aangesproken voelt. Ik vraag ik me af waarom het nodig is om iemand op zijn taalgebruik af te branden. ABN of niet het is duidelijk te lezen en 'hoort' bij Warhead.

@ Brielsemaasliefhebber.
                  Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                  Heb gehoord dat er een persoon hier op het forum ook al van een ander forum (karperwereld) is verwijderd. Omdat het persoon in kwestie ook alles beter wist en eindeloze discussies aan ging.Ik ga geen namen noemen maar de persoon in kwestie weet wel wie ik bedoel.
                  Als met 'een persoon' Douwe wordt bedoeld wil ik bij deze zeggen dat deze persoon niet van dat forum verwijderd is.

Topic closed.

Reageer

Working...