betaalwater

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #16
    en die forrellen vijvers dan kun je het zelfde van zeggen maar voor vliegvissers is dat wel een uitkomst hoor kunnen ze een beetje trainen voordat ze op vakantie gaan .

    ja het zal allemaal wel al die kritieken maar als je dit nou leuk vind dan zou ik me niet te veel aantrekken van wat men erop tegen heeft.

    die karper vijvers kun je wel mooi ongestoord een vis/vakantieweek houden,terwijl je hier op scherp moet liggen s'nachts of je zooi niet gejat wordt.

    en dan nog wat 25 pond is 25pond maakt toch geen fuck uit hoe die vis zich gevuld heeft.

    een puur natuurkarper is ook niet groot geworden op mosselen alleen hoor.

    Reageer

    • brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

      #17
      helemaal mee eens maar ik ga er maar niet meer op in geloof ik want er zijn (mensen) die alles beter weten en niet eens iemand zijn lol kan gunnen.gaan ze gelijk je viswater afkraken ............
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

      Reageer

      • brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
        en die forrellen vijvers dan kun je het zelfde van zeggen maar voor vliegvissers is dat wel een uitkomst hoor kunnen ze een beetje trainen voordat ze op vakantie gaan .

        ja het zal allemaal wel al die kritieken maar als je dit nou leuk vind dan zou ik me niet te veel aantrekken van wat men erop tegen heeft.

        die karper vijvers kun je wel mooi ongestoord een vis/vakantieweek houden,terwijl je hier op scherp moet liggen s'nachts of je zooi niet gejat wordt.

        en dan nog wat 25 pond is 25pond maakt toch geen fuck uit hoe die vis zich gevuld heeft.

        een puur natuurkarper is ook niet groot geworden op mosselen alleen hoor.
        o ja spuiliefhebber ik weet zeker dat als douwe die 25 kilo vis op een betaalwater vangt dat hij hem wel op de foto zet
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #19
          ik kom daar ff niet tussen ,maar ik weet wel dat je juist op die wateren alle topmerken test vissers tegenkomt om hengels molens system enzo te testen ,
          dus zou ik zeggen boycot die merken zoals fox dan ook even in 1 moeite mee.

          ik begrijp alleen niet dat er zo generaliserend word gesproken over de vijvers als je daar wil vissen moet je dat doen klaar.
          en dat foto's maken ach ja ik vind dat een beetje zielig ,niet voor de vis maar van de visser.

          wat moet je daar nou eigenlijk mee ,wegen ja oke ,oja het schijnt ook normaal te wezen om een knip in de vin te geven ter herkenning.

          Reageer

          • brielsemaasliefhebber
            vis gek
            • 06-06-2006
            • 1231
            • Brielle

            #20
            inderdaad alleen ben ik het met die fot's niet eens maar ja dat is jou mening
            GROETEN VAN EEN VIS GEK

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
              inderdaad alleen ben ik het met die fot's niet eens maar ja dat is jou mening
              nouja is ook wel een beetje waar maar bij sommige gaat het meer om de wapenfeiten dan de vangst zelf lijkt het wel eens .
              die staan al drillend te roepen 26 ponder ofzo en raggen hem binnen in de weger,meten foto maken en hop volgende.

              ik ga zelf meer voor de vangst dan de feiten

              Reageer

              • jeroenk
                zolang er geen ijs ligt..
                • 27-12-2005
                • 1490
                • Oldebroek

                #22
                die discussie over foto's wil ik me niet in mengen
                maar ik vind dat spuiliefhebber met het testen van materiaal gelijk heeft. en het zijn ook ideale wateren om ze te testen. ik heb zelf nl. een paar weken geleden op een karper/brasem put gevist.
                dit was dan wel niet helemaal betaalwater, maar er werd door de vereniging vis uitgezet. vervolgens werden er dag/week/maand kaarten voor woeker tarieven verkocht.
                dit water was voor mij ideaal om de match uit te proberen, waar liggen anders zoveel brasems en karpers op zo'n relatief klein watertje?

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #23
                  ik neem aan dat alle smilie's zijn goed gekeurd door het NHSF en dus in alle vrijheid gebruikt mogen worden Zo niet ,schrap dan dat hele gedoe met die dingen
                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • kraak
                    mooi weer visser
                    • 09-08-2005
                    • 307
                    • Kampen

                    #24
                    das idd waar.. als je ze niet mag gebruiken waarom zijn ze dan beschikbaar?
                    vr.gr. Jeroen

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door kraak
                      das idd waar.. als je ze niet mag gebruiken waarom zijn ze dan beschikbaar?
                      nou ja er is ook geen wet voor,het eindigen van een lekker discussie valt of staat met een overijverige moderator.

                      ik zie hier naast gelijk een smile staan met 2 middelvingers omhoog als het daarover gaat dan woon je in een heel klein dorpje of ben je al lang niet buiten geweest.

                      wat is er nou mis met een felle discussie niks toch,die voer ik wel vaker op mijn werk.

                      stuur een bericht naar die gasten die "ruzie"hebben of geef ze een waarschuwing .

                      ik kom ook op andere fora en daar ontpoppen moderators zich als een ubermensch die alles beter weten en elke leuke discussie afkappen en vervolgens een ban uitdelen.

                      Reageer

                      • Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

                        #26
                        Dit zegt meer dan genoeg denk ik.
                        Vissen is een hobby geen religie!

                        Reageer

                        • brielsemaasliefhebber
                          vis gek
                          • 06-06-2006
                          • 1231
                          • Brielle

                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door janb
                          ik neem aan dat alle smilie's zijn goed gekeurd door het NHSF en dus in alle vrijheid gebruikt mogen worden Zo niet ,schrap dan dat hele gedoe met die dingen

                          inderdaad jan je heb helemaal gelijk
                          GROETEN VAN EEN VIS GEK

                          Reageer

                          • Douwe
                            NHSF lid van verdienste
                            • 01-07-2006
                            • 3136
                            • Leeuwarden

                            #28
                            Hier sta ik ver boven, wat een ongelovelijke kleuterklas, simpel he achter een toetsenbord.
                            Ik zal diep moeten graven om tot het niveau van dit board te komen.
                            Vissen is een hobby geen religie!

                            Reageer

                            • Forummanager
                              Visserslatijn Nederland
                              • 30-12-2001
                              • 12135
                              • Albrandswaard

                              #29
                              Dit board of sommige mensen?
                              Topic gesloten.
                              Visserslatijn Nederland
                              http://www.visserslatijn.nl
                              Sinds 1997...

                              Nationaal HengelSportForum
                              http://www.hengelsportforum.nl
                              Sinds 2001...

                              Reageer

                              Working...