pieper bifa.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • yannik
    De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
    • 694
    • Geraardsbergen

pieper bifa.

beste karpervissers,

sorry dat ik zoveel topics start maarja deze is wel wat dringend.
    ik heb nog geen pieper omdat ik meestal met de vaste stok op karper vis. en is er in de viswinkel een promotie voor een pieper van bifa. de voorige prijs bedraagde: €37 nu kost hij €17. is deze volgens julie voordelig genoeg om er eentje aan te schaffen?

ps: tis zo dringend omdat hij der nog maar een stuk of 2-3 heeft.
    Wie vist, die vangt!
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door yannik
    beste karpervissers,

ik heb nog geen pieper omdat ik meestal met de vaste stok op karper vis. en is er in de viswinkel een promotie voor een pieper van bifa. de voorige prijs bedraagde: €37 nu kost hij €17. is deze volgens julie voordelig genoeg om er eentje aan te schaffen?

de karpervissers willen fox en dan het liefst de aller aller duurste ,maar als je zakgeld niet verder rijkt dan deze dan ligt hier de lat.
    dit zal natuurlijk een mindere kwaliteit zijn maar slecht zeker niet ,en daarbij als ze kapot gaan kun je toch naar de winkelier terug.
    meestal zijn de goedkopere modelen niet zo erg waterdicht.

Reageer

• brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door yannik
      beste karpervissers,

Hallo yannik waarom niet als hij kapot gaat ben je maar 17 euro kwijt en tegenwoordig is het zo slecht niet meer.Kijk zelf heb ik een fox rx set maar ja daar heb ik toen de tijd toen ze net uit waren nog 900 euro voor betaald.Als je echt fanatiek gaat karper vissen heb je ook al leuke fox piepers voor redelijk weinig geld.De sx serie van fox is ook een hele goede pieper.Hopelijk heb je hier wat aan .
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

Das nu het enige waar ik geen geld in gestoken heb. Alst piept ist in orde voor mij. Sommige zijn ni waterdicht ma een schroevendraaiertje en wa silicone kunnen da wel verhelpen.
        Persoonlijk vind ek de knuckleheads bv beter dan wa fox ook maakt.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door warhead
          Das nu het enige waar ik geen geld in gestoken heb. Alst piept ist in orde voor mij. Sommige zijn ni waterdicht ma een schroevendraaiertje en wa silicone kunnen da wel verhelpen.
          Persoonlijk vind ek de knuckleheads bv beter dan wa fox ook maakt.
          mag ik vragen waarom dan.Ik was eens jaren geleden op een beurs en daar stonden die knuckelheads in een bak met water helemaal koppie onder.Zecht die verkoper dit is de enigste pieper die dat kan.Nou ik heb nog nooit zo gelachen want het word toch rot vissen met je piepers onderwater.Nog nooit iemand dat zien doen.Ik heb al jaren fox en nog nooit geen problemen gehad.Ik wil niet zeggen dat knuckelhead slecht is maar denk dat fox veel beter is.Maar dat is mijn mening natuurlijk.maar ik wil best wel eens weten waarom jij knuckelhead beter vind.
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

Verhouding prijs/kwaliteit. Fox is zeker ni slecht ma kvind ze te duur voor iet da piept. Microëlectronica is bijlange zo duur niemeer. Hetzelfde me Delkim. Tof hebbedingetje maar voor 120 euro heb ik er 3 die hetzelfde doen, worden toch allemaal geproduceerd in dezelfde lage loon landen dus een verschil in electronica zoals je dat hebt tusse laat ons zegge Sony en B&O is er ni echt.

Reageer

• Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

Ben ik toch eventjes blij met mijn delkims die dingen doen al heel wat jaartjes wat ze moeten doen.
              De nuckleheads van mijn vismaat hielden er in een nacht mee op, niets aan te doen meneer alles is ingegoten.
              Iets wat piept moet gewoon piepen en er niet mee ophouden en dat jarenlang.
              Zijn piepers zijn nu een keer zo duur dan de delkims van mij waarom? omdat de nucklehead er mee ophield, en ja je kunt natuurlijk niet met verschillende piepers op je rodpod zitten :-)))))
              Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1498
                • haacht

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                en ja je kunt natuurlijk niet met verschillende piepers op je rodpod zitten :-)))))
                Kheb daar anders geen problemen mee Ooit is 3 verschillende 2de hands gekocht toen ik pas begon en die werken nog alledrie even goed. Kmoet wel zeggen dat er verschil op zit hoor. Mijne maat vist me spro's en die blijven haperen. Klein tikste van nen brasem wordt zo ne volle run.

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

ja ik denk wel dat die jongen wat kan met deze info ,ik geloof dat alle topics eindigen in welles nietes of de strijd wat beter is

Reageer

• Ramon Ansing
                    tsjah?
                    • 27-06-2006
                    • 760
                    • Tolbert

das toch ook leuk hebben we aan 1 topic genoeg ;p

Reageer

Working...