Jrc

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    Jrc

    Theo, iets voor u. Wat is op de moment zo'n beetje de beste tent, brolly, oval, shelter van JRC qua prijs/kwaliteit en zit er daar iets tussen rond de 100 euro. Ik zoek iets om 's nachts me mijn lui gat op mene fox in te ligge als ek lekker passief ga vogelen. ( vissen kunde da nie noemen )

    Of zijn er alternatieven uit kampeerwinkels volgens dezelfde principes? Snel op te zetten, nie te zwaar ma toch degelijk?
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door warhead
    Theo, iets voor u. Wat is op de moment zo'n beetje de beste tent, brolly, oval, shelter van JRC qua prijs/kwaliteit en zit er daar iets tussen rond de 100 euro. Ik zoek iets om 's nachts me mijn lui gat op mene fox in te ligge als ek lekker passief ga vogelen. ( vissen kunde da nie noemen )

    Of zijn er alternatieven uit kampeerwinkels volgens dezelfde principes? Snel op te zetten, nie te zwaar ma toch degelijk?
    is je toetsen bord kapot snap er niks van wat daar staat ha ha
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      is je toetsen bord kapot snap er niks van wat daar staat ha ha
      Ik denk dat hij een tent wil

      Ralph
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • Theo de Kreij
        VOERBOER
        • 03-06-2003
        • 2345
        • Zoetermeer

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door warhead
        Theo, iets voor u. Wat is op de moment zo'n beetje de beste tent, brolly, oval, shelter van JRC qua prijs/kwaliteit en zit er daar iets tussen rond de 100 euro. Ik zoek iets om 's nachts me mijn lui gat op mene fox in te ligge als ek lekker passief ga vogelen. ( vissen kunde da nie noemen )

        Of zijn er alternatieven uit kampeerwinkels volgens dezelfde principes? Snel op te zetten, nie te zwaar ma toch degelijk?
        Mijn eigen bivvy is de STI 2 man Twin Skin met de 10.000 dn doek. Deze bivvy gebruiken ook alle leden van de JRC teams die onlangs aan de WCC mee deden. Een echte topper voor slechts 308 euries die in 5 minuten staat als een huis. Ik zeg slechts omdat het absoluut geen geld is voor een dergelijk topproduct.
        Ook net zo JRC waardig is de Roamer Dome voor 108 euries en de Cocoon Dome voor 124 euro. Die laatste is met een vast grondzeil. Deze tent is zeker de moeite waard voor snelle en korte sessies.
        Mvrgr,

        Theo de Kreij.

        ********************************
        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
        ********************************

        www.peche-tackle-europe.com

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #5
          Ben nog steeds op zoek naar een tent, kmoet nog een paar weken sparen dus ik heb tijd om deftig na te denken. Ik was wat aan het googelen en er is blijkbaar een nieuwe brolly van jrc, de defender. Lijkt mij deftige prijs voor deze brolly, gebaseerd op de sti one man. Het zal kiezen worden tussen die 2 denk ik. Iemand ervaring met deze?
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door warhead
            Ben nog steeds op zoek naar een tent, kmoet nog een paar weken sparen dus ik heb tijd om deftig na te denken. Ik was wat aan het googelen en er is blijkbaar een nieuwe brolly van jrc, de defender. Lijkt mij deftige prijs voor deze brolly, gebaseerd op de sti one man. Het zal kiezen worden tussen die 2 denk ik. Iemand ervaring met deze?
            ik ken deze tenten allebei niet,maar kies gewoon degene die t beste bij je past.kijk als je alleen gaat hoef je geen dure 2 persoonstent te kopen..
            ikzelf kies een goedkopere tent voor 2.ik weet niet hoeveel nachten je per nacht vis,maar ik denk dat een jrc wel wat nachtjes meegaat...
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              ik weet niet hoeveel nachten je per nacht vis
              Uhhhhhhhhhhhhhh wat denk je zelf????????
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • janvb
                Komt net kijken

                • 14-08-2006
                • 91
                • bergeijk

                #8
                dat zullen vele nachtjes zijn denk ik zo

                Reageer

                • karperkoning
                  Karpervisser!
                  • 13-12-2005
                  • 878
                  • AELSE

                  #9
                  per dag natuurlijk
                  jah verliefdheid doet veel met je
                  niemand serieuze antwooren
                  http://www.carpteamelsloo.tk

                  http://www.hsv-juliana.tk

                  Helemaal Karpervisser !!!
                  Karp Fishing 4 live!

                  De groeten
                  Ralph

                  Reageer

                  • Douwe
                    NHSF lid van verdienste
                    • 01-07-2006
                    • 3136
                    • Leeuwarden

                    #10
                    Per dag kun je maximaal ook maar twee nachten vissen.
                    Ik neem dan maar aan dat je per jaar bedoeld.
                    Vissen is een hobby geen religie!

                    Reageer

                    • warhead
                      Specimen Hunter
                      • 27-09-2003
                      • 1498
                      • haacht

                      #11
                      Nachten maakt niet uit, tis het weer waar je moet naar kijken. Als het in de zomer 30° is en regent heb je die tent ook nodig. Als het 's nachts droog blijft en rond de 16° is slaap ik gewoon onder de sterren.
                      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                      Reageer

                      • karperkoning
                        Karpervisser!
                        • 13-12-2005
                        • 878
                        • AELSE

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                        Per dag kun je maximaal ook maar twee nachten vissen.
                        Ik neem dan maar aan dat je per jaar bedoeld.
                        how shit heb t zwaar te pakken
                        ja ik bedoelde per jaar

                        http://www.carpteamelsloo.tk

                        http://www.hsv-juliana.tk

                        Helemaal Karpervisser !!!
                        Karp Fishing 4 live!

                        De groeten
                        Ralph

                        Reageer

                        • warhead
                          Specimen Hunter
                          • 27-09-2003
                          • 1498
                          • haacht

                          #13
                          Het zal de Dave Lane STI one man dome gaan worden.
                          Die is bij mijn wete perfect voor wat ik hem ga gebruiken.
                          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                          Reageer

                          • warhead
                            Specimen Hunter
                            • 27-09-2003
                            • 1498
                            • haacht

                            #14
                            Kheb de STI gekocht, beestig shelterke. Ideaal gewoon.
                            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                            Reageer

                            • Theo de Kreij
                              VOERBOER
                              • 03-06-2003
                              • 2345
                              • Zoetermeer

                              #15
                              Ik weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven Warhead. Nu nog leren vissen
                              Mvrgr,

                              Theo de Kreij.

                              ********************************
                              Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
                              ********************************

                              www.peche-tackle-europe.com

                              Reageer

                              Working...