wat denken jullie hiervan
Collapse
X
-
ik ken ze ook niet.
maar moet je ze bestellen ofzo..?
ikzelf houd er niet van om iets te kopen door een foto,
ik heb het liever eens vastgehad.
beter eerst zien en dan kopen,dan thuis erachter komen dat je ze niet goed vind en een hoop gezeik hebt met terugsturen...
Ralphhttp://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Heeft Ralph zeker gelijk in, ga dan liever naar een grotere hengelsportzaak en kijk daar eens rond. Baitrunners zat, dan kun je het inderdaad het even vasthoude, vind het persoonlijk erg fijn om ff een zwier aan de molen te geven voordat ik hem koop. Het is zeker ook heel handig om meteen te kijken hoe fijn je de baitrunners kan afstellen etc. Dat zijn dingen die je na bestelling ook wel kan doen zeg maar, maja inderdaad wat Ralph zegt als het dan weer niet goed is heb je zn hoop ge...eh..gedoe zeg maar om dat weer te gaan fixen.
Desondanks heb ik geen slechte ervaring gehad of gehoord van het merk Daiwa. gezien het merk en de prijs zal het dan ook wel niet zo'n verkeerde aanschaf wezen. maar ik blijf erbij ga naar een hengelsport zaak en geef daar je handen en ogen eens goed de kost!
De groeten!
RudiReageer
-
Als ge weet wa ge koopt is daar geen probleem mee. Ik heb mijn molens ook laten opsturen met de post maar mene maat vist met dezelfde en die was daar super content van. Ook Daiwas (emblem), geen idee of deze goe zijn maar aan de prijs te zien gaan ze het ni lang uithouden. Tis te zeggen dat hangt van uw aantal vissen af en van het formaat. De oude shimano aero gte's hadden na een seizoen of 2-3 ook al de neiging draad in schokken af te geven. Maar om mee te beginnen, waarom ni eh.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulezReageer
-
Cormoran molens
Op zich is er totaal niets mis met deze Cormoran molens,heb zelf al ruim 4 jaar de Cormaxx-BR 35 4p en Cormaxx-BR 35 5S ingebruik.
Gebruik ze hoofdzakelijk voor op de penhengels en voor snoekbaars, omdat ze betrekkelijk klein/degelijk zijn tegenover de meeste lompere baitrunner uitvoeringen.(ideaal voor licht materiaal)
Tot op heden hebben de gevechts slip als ook de baitrunner altijd perfect gewerkt.
Terwijl de nieuwe Spro LCS serie vanaf het begin een houterige en schokkende slip hebben.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer