ik heb een vraagje, ik ga vaak vissen als het best warm weer is. meestal vang ik niets en de mensen om me heen vangen ook niets.. heeft het dan nog zin om te gaan vissen op zo'n warme dag?
in de warmte vissen
Collapse
X
-
Reageer
-
-
dat is geen onzin .
op sommige vijvers mag je niet met korst vissen .
ligt ook aan de vereniging die het beheer heeft over het water .
heeft ook wel eens te maken met wat er allemaal in het verleden is gebeurt met het korst vissen .
dus het is geen onzin .Reageer
-
-
Maakt bij een dergelijk verbod niet uit, het oppervlakte vissen is dan verboden dat staat los van het gebruikte aas.
Reden zoals gewoonlijk; de watervogels.
Niet direct op de HSV die het verbod uitgeeft foeteren de karpervisser heeft daar zelf voor gezorgd.
Eendjes vangen in een vijver/recreatiegebied geeft al snel medelijden en protesten van andere gebruikers.Vissen is een hobby geen religie!Reageer
-
Ook een beetje lomp dat je een eend met je brood laat wegvliege, beetje ervaren korstvisser weet dat wel te voorkomen
Naja dan ben je wel genaaid Marvin, met betrekking tot dat water dan. Het beste is dan inderdaad net onder de waterspiegel met een pennetje ofzo
LaterzZ
RudiReageer
-
Nou als er een eend aan komt vliegen zie je dat echt wel.Oorspronkelijk geplaatst door marvinpik ben niet genaaid zolang ik het niet doe.. en trouwens als een eend komt aanvliegen dan ben je te laat om in te halen of wat je ook mag doen
En met een krachtig rukje is de korst zo van de haak af.
Reageer
-
Dat bedoel ik, en meestal komt een eend van een afstand aanzwemmen en niet aanvliegen. Kijk meeuwen das een ander verhaal, das een lastigere opponent
LaterzZReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

en da mag dus echt nie .
Reageer