Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Mike dat klopt inderdaad die fox warrior kinkt ook heel erg,persoonlijk zou ik niet met die berkley vissen en de reden is dat ik met fox softsteel geen problemen heb van kinken.Dus mijn advies is omruilen die rol nylon en fox kopen.Hopelijk kan je wat met deze info.
Het is namelijk zo heb hem al op de spoellen zitten duss.. probeer er dit jaar en begin volgend jaar mee te vissen is het dan niks koop ik of fox soft steel of iets anders
hoi ik vis nu al een tijdje met die berkley ben er dik te vreden over . ze zeggen ook wel eens dat de nylon gaat kinken als ze nie met de hand zijn vol gespoelt of dit echt zo is weet ik nie maar die van mij zijn gewoon met de hand vol gespoelt en dit kinkt nie .
hoi ik vis nu al een tijdje met die berkley ben er dik te vreden over . ze zeggen ook wel eens dat de nylon gaat kinken als ze nie met de hand zijn vol gespoelt of dit echt zo is weet ik nie maar die van mij zijn gewoon met de hand vol gespoelt en dit kinkt nie .
Ik spoel altijd mijn molens vol met de molen zelf,het kan aan meerdere oorzaken liggen.Dus gewoon met die birkley proberen en dan kom je er vanzelf achter
Reageer