karperdag valkenswaard 22 oktober

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janvb
    Komt net kijken

• 14-08-2006
    • 91
    • bergeijk

karperdag valkenswaard 22 oktober

ONDERMEER , SPOD ROD WERPEN BODEMONDERZOEK EN PEILEN HET KNOPEN VAN DE NIEUWSTE RIGS MET HET PB PRODUCTS TEAM DIV WERPDEMONSTRATIE'S SMARTCAST VISVINDER PVA DEMONSTRATIE'S EN EEN SPETTERENDE GRAVITY SHOW VAN CARPARAZZI FELIX VAN DER MAREL EN ALS KLAP OP DE VUURPIJL DIVERSE DIALEZINGEN VAN O.A. HAPPY HOOKERS EN RONNY DE GROOTE !!!! AANWEZIGE LEVERANCIERS VOOR DEZE DAG ZIJN O.A. ULTIMATE MAINLINE SHIMANO KORDA/DELKIM CENTURY ARMALED DYNAMITE BAITS ATTRACTOR RANGE FOX KEVIN NASH PB PRODUCTS GREYS HUMMINGBIRD ER ZAL DEZE DAG VAN ALLES TE DOEN ZIJN OP EN ROND HET WATER DEZE DAG MAG JE ZEKER NIET MISSEN VOOR MER INFO KIJK OP www.hsvvenbergen.nl OF NEEM KONTAKT OP MET VAN STEKELENBURG HENGELSPORT VALKENSWAARD TEL: 040-2012826 WIJ ZIEN U GRAAG OP DEZE DAG GROETEN KARPER COMMISSIE HSV VENBERGEN.
    dus op ZONDAG 22 OKTOBER 2006 IN VALKENSWAARD
  • Serrano
    GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
    • 05-07-2004
    • 294
    • GELDROP

Zal er zijn. Kom specifiek voor een nieuwe lijn. Zie echter dat Berkley, de grootste(?) er niet is. Wel de zojuist voor veel problemen gezorgde Ultimate, kist Q nog niet compleet. Snap ff iets niet, Spro niet aanwezig maar wel zijn producten denk ik zoals PB. Maar ben ook wel nieuwsgierig naar die lekkere hoeren typisch iets voor......... Zal een happening worden. Op die site kon ik niet veel vinden, 4 september al een karperdag gehad en nu weer. Wat is er eigenlijk nieuw op deze dag?
    Di smartcast spreekt me wel aan, maat gebruikt hem bij het feedervissen.

Reageer

• Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

Dat met die lekkere Happy Hookers kon je wel ietsje tegen gaan vallen, tenzij je op harige, lawaaierige, uiters gezellige kerels valt. Zet de bier maar koud voor deze heren.

Geweldige show dat wel, doe de geroeten aan Dick

In de tekst had wel wat minder hoofdlettergebruik en meer komma's en punten gemogen, leest wel zo prettig.
      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• janvb
        Komt net kijken

• 14-08-2006
        • 91
        • bergeijk

ik weet het maar heb het ook zo van een andere site geplukt van daar .ik had weinig zin om alles over te tikken.

Reageer

• Serrano
          GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
          • 05-07-2004
          • 294
          • GELDROP

Mss eens iets vertellen hoe het was. Mij viel het knap tegen.
          Zal niet zeggen waarom. Bijvoorbeeld pellets waren kanp aan de prijs.
          Had wel wat nodig maar elders toch voordeliger uit. Het kan gebeuren.
          Weinig reaktie is weinig animo of weinig leestalent?

Reageer

• janvb
            Komt net kijken

• 14-08-2006
            • 91
            • bergeijk

Eerlijk gezegd heb ik op die prijzen nie zo gelet omdat ik bijna alles zelf draai .En als ik iets koop kijk ik echt wel naar de prijs en haal het dan wel ergens anders als het de moeite is .
            Maar ik vond het nie tegen vallen zo voor de eerste keer .
            Na wat ik gehoordt heb is het toch goed druk geweest over de hele dag genomen en was het echt helemaal gericht op karpers . Het mooiste vond ik nog dat alles buiten was en dat je zelf het een en ander kon testen en doen .
            En dat sommige merken er niet waren blijf je denk ik toch houden. Zeker als een van de organitoren een winkel is die zetten er echt wel zijn eigen dealers neer en nie de concurent .Maar verder zag het er allemaal wel aardig en leuk uit .

Reageer

Working...