Nieuw wereldrecord schubkarper

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    Nieuw wereldrecord schubkarper

    het wereldrecord schubkarper is weer in duitsland terug...
    het dier woog 38,15 kilo,en overtrefd het oude record van 35,4 kilo bijna met 3 kilo
    hieronder een foto van het bakbeest
    3815ar1[1].jpg
    meer info kan je ook vinden op http://www.karperrun.nl/schubwereldrecord.htm

    Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Ik heb m gezien, op meerdere foto's. Schitterende bak. Ik vind het wel jammer dat de Belgische vis van Pieter Avonds qua gewicht overtroffen is.

    MVG,
    Pieter

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

      #3
      Die komt wel terug. Dit is een water van 10 ha met 1 vis. AK heeft al zijn geheimen nog niet prijs gegeven
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Pieter Stam
        -
        • 11-10-2002
        • 2882
        • NL

        #4
        Ik hoop het Jan, maar ook deze Duitse schub zal wel verschillende keren terug komen. Feit is wel dat het AK meer potentie heeft. Wilde schubs die zo groot worden.... Ik hoop dat er snel weer een bak uitkomt. Misschien moet jij het 's gaan proberen

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #5
          Misschien binnen een paar jaar. De omgeving spreekt mij nu niet echt aan, veel industrie enzo en ik heb al moeite om op de 3 waters te vissen die ik in gedachte heb voor volgend jaar. En ik heb de kennis nog niet, AK is weer iets helemaal anders.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            klopt het gerucht dat dit dezelfde vis is die Cristian Finkelde toen als wereldrecord ving op 34,650kg...
            ik weet niet van welke put die komt dus...
            hij lijkt er wel veel op he
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Pieter Stam
              -
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

              #7
              't Is inderdaad dezelfde vis. En warhead als je er nog eens gaat vissen wens ik je bij deze al veel succes. 't is je gegund zo'n bak, ikzelf zou met 'iets' (de helft ) kleiner eerlijk gezegd ook niet ontevreden zijn.

              Reageer

              • janvb
                Komt net kijken

                • 14-08-2006
                • 91
                • bergeijk

                #8
                hoi warhead welke waters vis gij dan als ik vragen mag .


                de groenten jan

                Reageer

                • Pieter Stam
                  -
                  • 11-10-2002
                  • 2882
                  • NL

                  #9
                  De meest foute vraag die je kan stellen aan de hedendaagse karpervisser .....

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    haha jah...warhead denk nu ook als ik dit vertel heb ik er nog een concurrent bij
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • Ramon Ansing
                      tsjah?
                      • 27-06-2006
                      • 760
                      • Tolbert

                      #11
                      maar het water waar deze vis op is gevangen staat bekend als een zwaar dressuur water stond in de karperwerld, maar de vis van het ak groeit lang niet zo snel tis hopen dat er nog een grotere vis zwemt want deze vis is volgepropt met boilies en groeit dus veel sneller. Hopelijk komt het wolgende wr commoncarp van onze eigen bodem :P

                      Reageer

                      • warhead
                        Specimen Hunter
                        • 27-09-2003
                        • 1498
                        • haacht

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door janvb
                        hoi warhead welke waters vis gij dan als ik vragen mag .


                        de groenten jan
                        Alle openbare wateren uit de buurt en verder
                        Kanaal waar ik vis is nu niet moeilijk te achterhalen eh, er loopt er hier eentje op 5 minuten van mijn deur. Als ge dan weet dat Haacht tussen Leuven en Mechelen ligt...
                        Zo'n bakken als op het AK of KK zwemmen er niet maar ik amuseer mij er zo ook wel.
                        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                        Reageer

                        Working...