nee ralph jij had een 8 dus jij bent de ***
Carp fishing in Groningen
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
kheb toevallig wat 10nen gehaald bij makkelijke so's
proefwerken waren altijd ma 6jes
enjah andrew heeft verder niks meer laten horen dusse...http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
-
Dus vissen is niets wat van u is...Oorspronkelijk geplaatst door DouweGoede vraag, daar worstelen al duizenden jaren miljarden mensen mee.
Voor mij is religie iets wat van mij is.
In 3de bachelor hebben wij een vak, religie en zingeving. Als je dat daar antwoordt op de vraag wat is religie zult ge ni veel punten krijgen denk ik.
@ Andrew: I'm not from the area but here's what I found: Eemskanaal, connects Groningen with Delfzijl. 26 kilometers long, 60 meters wide. Noord-Willemskanaal, runs more or less parallel with the A28, about 38 km long. Then there's another canal which connects the latter with "het Hoendeep", it's called "het verbindingskanaal".
At one of those three Im' certain you'll find your peace and probably carp as well. If you need any help translating Dutch, just let me know
And if you click on the link below you'll get a list of waters from the area. The choice is yours
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulezReageer
-
how volgens mij had warhead een hoger punt dan ons
@ramarte jij ook gelukkig nieuwjaar he
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Warhead, het enige wat ik zeg is dat religie iets van mij persoonlijk is.
Jou stelling dat ik er geen goed cijfer op zal krijgen met een dergelijk antwoord slaat dan ook nergens op, volgens mij was het geen toets- of examenvraag.
Wat ik mij nog herinner waren mijn cijfers op school ruim voldoende omtrent dat onderwerp.
Je kunt uit dat antwoord ook niet halen dat vissen niet iets persoonlijks is voor mij.
Er is meer tussen hemel en aarde dan waarvan wij kunnen dromen mijn waarde Horatio, om maar een gevleugelde uitspraak te hanteren.
Verwacht in mij overigens geen kerkganger oid dan zit je helemaal op een verkeert spoor.Vissen is een hobby geen religie!Reageer
-
Ik denk dat onze engelse vriend geholpen is met info via Warhead. Bedankt. Ik sluit dit forum omdat het m.i. te weinig met karpervissen te maken heeft.
MVG,
Pieter
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse



Reageer