Carp fishing in Groningen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ramon Ansing
    tsjah?
    • 27-06-2006
    • 760
    • Tolbert

    #16
    nee ralph jij had een 8 dus jij bent de ***

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #17
      kheb toevallig wat 10nen gehaald bij makkelijke so's
      proefwerken waren altijd ma 6jes
      enjah andrew heeft verder niks meer laten horen dusse...
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

        #18
        wat heb je weer een mzzl

        nou het beste en ee happy new year

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
          Goede vraag, daar worstelen al duizenden jaren miljarden mensen mee.
          Voor mij is religie iets wat van mij is.
          Dus vissen is niets wat van u is...
          In 3de bachelor hebben wij een vak, religie en zingeving. Als je dat daar antwoordt op de vraag wat is religie zult ge ni veel punten krijgen denk ik.

          @ Andrew: I'm not from the area but here's what I found: Eemskanaal, connects Groningen with Delfzijl. 26 kilometers long, 60 meters wide. Noord-Willemskanaal, runs more or less parallel with the A28, about 38 km long. Then there's another canal which connects the latter with "het Hoendeep", it's called "het verbindingskanaal".
          At one of those three Im' certain you'll find your peace and probably carp as well. If you need any help translating Dutch, just let me know
          And if you click on the link below you'll get a list of waters from the area. The choice is yours

          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #20
            how volgens mij had warhead een hoger punt dan ons
            @ramarte jij ook gelukkig nieuwjaar he
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #21
              Warhead, het enige wat ik zeg is dat religie iets van mij persoonlijk is.

              Jou stelling dat ik er geen goed cijfer op zal krijgen met een dergelijk antwoord slaat dan ook nergens op, volgens mij was het geen toets- of examenvraag.
              Wat ik mij nog herinner waren mijn cijfers op school ruim voldoende omtrent dat onderwerp.

              Je kunt uit dat antwoord ook niet halen dat vissen niet iets persoonlijks is voor mij.

              Er is meer tussen hemel en aarde dan waarvan wij kunnen dromen mijn waarde Horatio, om maar een gevleugelde uitspraak te hanteren.

              Verwacht in mij overigens geen kerkganger oid dan zit je helemaal op een verkeert spoor.
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • Pieter Stam
                -
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

                #22
                Ik denk dat onze engelse vriend geholpen is met info via Warhead. Bedankt. Ik sluit dit forum omdat het m.i. te weinig met karpervissen te maken heeft.

                MVG,
                Pieter

                Reageer

                Working...