Carp 2007

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • joss
    Wedstrijdvisser

    • 20-10-2006
    • 59
    • Musselkanaal

    Carp 2007

    Wie van jullie gaan naar Carp 2007 in Zwolle?
    Zoja wat ga je der kopen?

    Groetjes Jos.
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    ik wil er heen gaan maar vervoer kan een probleem zijn...
    auto heb ik niet en weet niet hoe ik er dus kom,ik kan met de trein maar dat is en rot als ik wat koop en het kost 40 euro
    beetje veel voor een 15 jarige om er uberhaupt te komen
    maja misschien kan me pa wel mee
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • Tizzo
      karpervisser
      • 18-06-2006
      • 77
      • Winterswijk

      #3
      Ik ben van plan om erheen te gaan!
      En ik hoop mijne nieuwe landingsnet daar te vinden
      Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

      Reageer

      • hanno-visser
        visserman en queen-fan

        • 29-12-2006
        • 140
        • zwolle

        #4
        @karperkoning

        ik weet niet waar je woont maar er stopt een bus vlak voor de ijsselhallen.

        maar ik ga er ook heen (ik ben geen karper freak ofso maar gewoon gek op vissen)
        entree is ongeveer wel 8 euro...
        ik ga er ook veel foto's maken voor mijn site....
        *kuch* vissenmethanno.websitemaker.nl/vissen *kuch*

        hanno-visser

        P.s.: ik woon in westenholte en ik kan er met gemak op de fiets heen!
        hanno-visser

        Site: www.vissenmethanno.websitemaker.nl/vissen

        -||Als ze me missen ben ik vissen||-

        Reageer

        • Tizzo
          karpervisser
          • 18-06-2006
          • 77
          • Winterswijk

          #5
          Haha, das mooi man! Ik moet zon 100km ervoor rijden..
          Maar je moet het ervoor over hebben

          Thijs
          Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

          Reageer

          • Habbie
            Newbie
            • 06-06-2006
            • 4

            #6
            Ik ben ook van plan om te gaan, wilde kijken voor nieuwe hengels. Is mijn eerste beurs, weet iemand of er mooie aanbiedingen zijn tijdens zo'n beurs?

            Wij moeten uit Guttecoven komen, ook een ***stuk rijden!!

            Reageer

            • karperkoning
              Karpervisser!
              • 13-12-2005
              • 878
              • AELSE

              #7
              ik kom uit elsloo...zuid-limburg dusse...toch maar de trein
              http://www.carpteamelsloo.tk

              http://www.hsv-juliana.tk

              Helemaal Karpervisser !!!
              Karp Fishing 4 live!

              De groeten
              Ralph

              Reageer

              • Rinko
                *************
                • 14-08-2005
                • 1117
                • ********

                #8
                Ik ga of lopend of met de fiets

                Reageer

                • Serrano
                  GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                  • 05-07-2004
                  • 294
                  • GELDROP

                  #9
                  Zelf woon ik in de omgeving van Eindhoven. Vorig jaar geweest maar niet bijzonder. Maar eens naar Dortmund voor Jagd und Hund. Een stuk of 20 mensen met hengelsport. En vaak nog goedkoper dan in Nederland. Daar zitten uiteindelijk meer vissers dan in Nederland. Vorig jaar ook een beetje vervelende ervaring met de koopjes. Dacht goedkoop uit te zijn maar toen kwam er "oorlog" tussen de standhouders. En Dortmund is makkelijk bereikbaar en sneller te berijden dan Zwolle. En een beetje afwisseling is niet verkeerd.
                  Ook "die Bratwurst lass ich mich gut schmecken" Petri Heil.

                  Reageer

                  • Theo de Kreij
                    VOERBOER
                    • 03-06-2003
                    • 2345
                    • Zoetermeer

                    #10
                    Ik ga er twee dagen helpen in de stand van mijn(onze) teamsponsor. Kan ik mooi onze nieuwe merken introduceren.
                    Mvrgr,

                    Theo de Kreij.

                    ********************************
                    Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
                    ********************************

                    www.peche-tackle-europe.com

                    Reageer

                    • joss
                      Wedstrijdvisser

                      • 20-10-2006
                      • 59
                      • Musselkanaal

                      #11
                      Iedereen in zijn of haar aankopen geslaagt?:P
                      Ik in ieder geval wel:
                      2 nieuwe vrijloopmolens.
                      2 nieuwe swingers.
                      Nieuwe rodpod
                      E'nn gratis voerpakket van Martin SB.

                      Reageer

                      • Theo de Kreij
                        VOERBOER
                        • 03-06-2003
                        • 2345
                        • Zoetermeer

                        #12
                        Niemand Carbotex of Indyline of EB Eclips Baitrange gezien? En de grote Supercat baitboat?
                        Mvrgr,

                        Theo de Kreij.

                        ********************************
                        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
                        ********************************

                        www.peche-tackle-europe.com

                        Reageer

                        • Habbie
                          Newbie
                          • 06-06-2006
                          • 4

                          #13
                          Nieuwe hengels gekocht!!!

                          Fox The Matrix 2,75 lbs

                          Voor een zeer leuke prijs kunnen meenemen...

                          Reageer

                          Working...