Villapark Weddermeer heeft prima viswater

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Evert
    Newbie

    • 06-01-2007
    • 13
    • Wezep

    Villapark Weddermeer heeft prima viswater

    Heb op mijn website een stuk geschreven over het vissen op het Weddermeer
    kijk maar eens op www.eenmixvan.nl.nu waar ik mijn visie geef over het park en het vissen op karper. lees dus verder op de genoemde site.. en ben je er wel eens geweest laat het dan via dit forum weten..

    Visfreak Evert
  • lennard
    wedstrijdvisser
    • 03-08-2005
    • 77
    • Apeldoorn

    #2
    hallo evert,
    Ik ben er ook geweest!
    Maar ik ben geen fanatieke karper visser.
    Doe alleen wedstrijden enz.
    Maar heb met de feeder met een pen eraan en een maiskorrel nog wel een paar mooie karpers kunnen vangen op het park zelf, niet op het meer.
    En net zoals je in je artikel zei: het is wel jammer dat je extra moet betalen voor het meer.
    Op het meer zit meer grote vis.
    Heb er een ochtendje met de feeder gevist en een behoorlijk aantal grote voorns gevangen met een paar platte erbij.
    Dus ook voor niet karper vissers is het misschien wel leuk om er heen te gaan.

    gr lennard
    I say we fish 5 days and work 2.

    Reageer

    • Evert
      Newbie

      • 06-01-2007
      • 13
      • Wezep

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door lennard
      hallo evert,
      Ik ben er ook geweest!
      Maar ik ben geen fanatieke karper visser.
      Doe alleen wedstrijden enz.
      Maar heb met de feeder met een pen eraan en een maiskorrel nog wel een paar mooie karpers kunnen vangen op het park zelf, niet op het meer.
      En net zoals je in je artikel zei: het is wel jammer dat je extra moet betalen voor het meer.
      Op het meer zit meer grote vis.
      Heb er een ochtendje met de feeder gevist en een behoorlijk aantal grote voorns gevangen met een paar platte erbij.
      Dus ook voor niet karper vissers is het misschien wel leuk om er heen te gaan.

      gr lennard
      Zeker Lennard ook de niet karpervisser komt aan zijn trekken.. zeker.. want mijn zoon heeft er ook heel wat mooie brasem en voorns gevangen.. dus de moeite waard..ja en net wat ik geschreven heb is het zeker jammers dat je extra voor het meer moet betalen.. maar verder ben ik ook niet ontevreden.. pracht vakantie water.. dat zeker..

      gt Evert

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        ik heb de foto's eens goed bekeken in de catalagos van hogeboom parken...het zag er allemaal heel mooi verzorgd uit met die steigers enzo
        is het niet zo als je een huisje hebt zonder steiger,dat je dan mag vissen op het grote meer?
        ik wil er overigens ook wel eens heen
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • Evert
          Newbie

          • 06-01-2007
          • 13
          • Wezep

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
          ik heb de foto's eens goed bekeken in de catalagos van hogeboom parken...het zag er allemaal heel mooi verzorgd uit met die steigers enzo
          is het niet zo als je een huisje hebt zonder steiger,dat je dan mag vissen op het grote meer?
          ik wil er overigens ook wel eens heen
          Dat zijn maar een paar huisjes, waar het mij omgaat is, je hebt al zoveel neer geteld aan eurries wat ik er zeker voor over had hoor.. maar je begrijpt mijn bedoeling denk ik wel.. het Meer hoort bij het park maar wil iemand van buiten het park daar vissen betaald die ook vijf euro per dag en kan dan weer naar huis.. terwijl we al hebben betaald snap je..

          Evert

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            jah ik begrijp je heel goed...vind 5 euro per dag trouwens ook dik overdreven...of je moet al goed vis vangen
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1498
              • haacht

              #7
              No offence maar een deftige spellingscorrector kan wonderen doen.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                spellingscorrector?
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1498
                  • haacht

                  #9
                  Iets dat in Word bv nakijkt of er fouten in uw tekst staan, zowel schrijffouten als grammaticale fouten. Die site staat daar vol van. Als je zoiets maakt mag dat wel in orde zijn denk ik.
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    over welke site heb je het?
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • warhead
                      Specimen Hunter
                      • 27-09-2003
                      • 1498
                      • haacht

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Evert
                      Heb op mijn website een stuk geschreven over het vissen op het Weddermeer
                      kijk maar eens op www.eenmixvan.nl.nu waar ik mijn visie geef over het park en het vissen op karper. lees dus verder op de genoemde site.. en ben je er wel eens geweest laat het dan via dit forum weten..

                      Visfreak Evert
                      Die dus. Daar ging het toch over.
                      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                      Reageer

                      • karperkoning
                        Karpervisser!
                        • 13-12-2005
                        • 878
                        • AELSE

                        #12
                        ohja idd daluk eens bekijken
                        http://www.carpteamelsloo.tk

                        http://www.hsv-juliana.tk

                        Helemaal Karpervisser !!!
                        Karp Fishing 4 live!

                        De groeten
                        Ralph

                        Reageer

                        • dun Berry
                          Banned

                          • 11-07-2007
                          • 4

                          #13
                          gho die club kampioen geeft overal antwoord op , nou ik hoef niet steeds te vermelden wat ik al gewonnen heb . maar goed ik ben er ook geweest , en er valt goed te vissen ook in de omgeving , bootje huuren is advies , verders prima , tip probeer anders als andere te vissen .

                          Reageer

                          • Tizzo
                            karpervisser
                            • 18-06-2006
                            • 77
                            • Winterswijk

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
                            jah ik begrijp je heel goed...vind 5 euro per dag trouwens ook dik overdreven...of je moet al goed vis vangen
                            5 euro per dag is een lachertje, kijk maar eens in frankrijk haha
                            Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

                            Reageer

                            Working...