Heb op mijn website een stuk geschreven over het vissen op het Weddermeer
kijk maar eens op www.eenmixvan.nl.nu waar ik mijn visie geef over het park en het vissen op karper. lees dus verder op de genoemde site.. en ben je er wel eens geweest laat het dan via dit forum weten..
Visfreak Evert
kijk maar eens op www.eenmixvan.nl.nu waar ik mijn visie geef over het park en het vissen op karper. lees dus verder op de genoemde site.. en ben je er wel eens geweest laat het dan via dit forum weten..
Visfreak Evert




daluk eens bekijken

Reageer