Spullen vervoeren

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Thijs.r
    Newbie

• 29-12-2006
    • 16

Spullen vervoeren

Ik had nog een vraag over het vervoeren van me spullen. Ik moet het verlopig nog doen met een fiets.. Hoe nemen jullie hengels van 3,60, net, standaards en de rest mee op een fiets?
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

ik heb een fietsaanhanger om mijn zooi te verslepen (voor een prikkie op marktplaats gekocht)

Reageer

• DarthCake
      Visser? Neh => Gamer :p
      • 29-03-2006
      • 129
      • Korbeek-Lo (Leuven)

Ik kan mijn materiaal echt niet met de fiets vervoeren, veel te veel materiaal .

Zowel mijn vismaat als ik kunnen met de auto rijden en we kunnen gewoon thuis een auto lenen waar al het materiaal (nipt) inpast .
      Vooral de hengels zijn behoorlijk lastig, een telescoop hengel is soms toch interresant he .
      Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
      "I know the human being and fish can coexist peacefully."

Reageer

• yannik
        De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
        • 694
        • Geraardsbergen

ik en een vriend van mij hebben gewoon zelf 2 karren gemaakt. niet echt moeilijk en helemaal niet duur. + je kan het zelf aanpassen aan je eigen behoeften. het is wel niet zo gemakkelijk als je bergop moet.

grt Yannik.
        Wie vist, die vangt!

Reageer

• Thijs.r
          Newbie

• 29-12-2006
          • 16

Dus een karretje maken/kopen is dus het makkelijkst.. Me vader wou me hengels al aan me fiets gaan binde maar dat zie ik ook niet echt zitte

Reageer

• yannik
            De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

Oorspronkelijk geplaatst door Thijs.r
            Dus een karretje maken/kopen is dus het makkelijkst.. Me vader wou me hengels al aan me fiets gaan binde maar dat zie ik ook niet echt zitte
            jep, ook veeel veiliger dan je hengel op je fiets. en nog een voordeel is dat je alles wat je niet nodig hebt gewoon in je kar kan laten liggen zo slingert niet alles rond.
            Wie vist, die vangt!

Reageer

• karperkoning
              Karpervisser!
              • 13-12-2005
              • 878
              • AELSE

Ik heb een grote kar voor de lange sessies en wedstrijden,en een klein karretje voor als ik s een paar uurtjes wil gaan visse...
              een kar is niet zo moeilijk te maken,maar voor een goede stevige kar ben je wel een 50 euro zeker kwijt!!en dan heb je het misschien niet eens gelast...hengels op de fiets binden zouw ik nooit doen,je kan wel rustig het foudraal om je nek hangen...dit doe ik ook altijd als ik met de kleine kar ga...
              http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
              Karp Fishing 4 live!

De groeten
              Ralph

Reageer

• Maikel
                Frequent aanwezig
                • 27-10-2004
                • 140
                • Roosendaal

De hengels waren bij mij toen ik nog met de fiets viste niet zo een probleem.

Met een foudraal om je nek kan je nog altijd goed fietsen.

Verder had ik een tas op mijn bagagedrager die ik had gekregen toen ik folders bezorgde, hier kon ik ook redelijk wat spullen in kwijt.

Het beste kan je alleen hethoognodige meenemen als je gebonden bent aan je fiets, want ik moet zeggen dat ik nu zeker niet meer toekom met alleen een fiets en die tassen.
                Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

Reageer

• lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Als je een fietkarretje hebt , dan kan je op de deksel een koker van rioleersbuis maken meestal 25 rond .
                  Die maak je vast op de deksel,de ene kant lijm je dicht de andere een schroefdraad.
                  Je ziet ze ook veel bij stucadoors op de imprial op de auto.
                  Daar kan je mooi de hengels in doen en 100% beschermt.. aan de binnenkant kan je iets piepschuim doen voor nog meer bescheming .Ik zag dit bij een colega visser die veel op de amstel vist
                  En echt veel zal het ook niet kosten .
                  Gr lolo
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• Steven Scherphof
                    Karpervisser

• 26-04-2007
                    • 26
                    • Rijssen

Ik heb een fiets kar zelf gemaakt past alles in zelfs met nacht visspul en grote onthaakmat het is ideaal!!!!!!!

Reageer

• Pieter Stam
                      -
                      • 11-10-2002
                      • 2882
                      • NL

Ik neem mijn spullen altijd gewoon op de fiets mee. Nou heb ik als penvisser wel wat minder dan mensen die nachtjes vissen, maar toch is het een hele kluif. Onthaakmat over mijn stuur, 2 foudraals erboven op. Een met de hengel en een met het net. Ik heb altijd een afgeladen rugzak op mn rug. Eventeel nog een emmertje aan het stuur, en als je krantentassen en snelbinders hebt kunnen die ook nog worden volgeladen!

MVG,
                      Pieter

Reageer

• karperkoning
                        Karpervisser!
                        • 13-12-2005
                        • 878
                        • AELSE

net de kar ingeladen voor een 3 daagse sessie...
                        niet meer normaal tot bovenaal vol word een vreetsessie volgens mij egt teveel eten...

maar ik heb een enorme kar..ben blij dat ik geen kleinere heb...ondanks t gewicht wat ik altijd maar moet fietsen
                        http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
                        Karp Fishing 4 live!

De groeten
                        Ralph

Reageer

Working...