Beste,
Vorige maand ben ik begonnen met het zelf draaien van mijn boilies.
Ik had 11kg droge mix, waarvan ik 5.5kg op 1 dag heb opgemaakt, de andere helft heb ik luchtdicht bewaard in een emmer.
Aangezien mijn plannen zijn veranderd en ik van water ben verwisseld, zou ik nu i.p.v zelfmaak scopex een vismeel boilie willen hebben.
Is het nog mogelijk om mijn droge mix om te zetten?
Het is een 50/50 mix met toegevoegd melkeiwit, voor de scopex deex ik hier scopex flavour en boosty sweetner in.
Graag zou ik horen of het nog mogelijk is door het toegevoegde melkeiwit.
Alvast bedankt
1 kg melkpoeder
5 kg soyabloem
Hier deed ik bij ucp sweetners boosty sweetner 4ml per kg en
ucp flavour scopex 4ml per kg.
Wat kan ik nu toevoegen aan mijn huidige mix om er een vismeel boilie van te maken.
Het gaat om een water, wat ongeveer 70km langs is, overal (monotoom)? en op sommige punten keerpunten voor de scheepvaart welke er nu bijna niet meer is.
Verder weet ik nog niks over het bestand.
Vorige maand ben ik begonnen met het zelf draaien van mijn boilies.
Ik had 11kg droge mix, waarvan ik 5.5kg op 1 dag heb opgemaakt, de andere helft heb ik luchtdicht bewaard in een emmer.
Aangezien mijn plannen zijn veranderd en ik van water ben verwisseld, zou ik nu i.p.v zelfmaak scopex een vismeel boilie willen hebben.
Is het nog mogelijk om mijn droge mix om te zetten?
Het is een 50/50 mix met toegevoegd melkeiwit, voor de scopex deex ik hier scopex flavour en boosty sweetner in.
Graag zou ik horen of het nog mogelijk is door het toegevoegde melkeiwit.
Alvast bedankt
1 kg melkpoeder
5 kg soyabloem
Hier deed ik bij ucp sweetners boosty sweetner 4ml per kg en
ucp flavour scopex 4ml per kg.
Wat kan ik nu toevoegen aan mijn huidige mix om er een vismeel boilie van te maken.
Het gaat om een water, wat ongeveer 70km langs is, overal (monotoom)? en op sommige punten keerpunten voor de scheepvaart welke er nu bijna niet meer is.
Verder weet ik nog niks over het bestand.

Reageer