Beetverklikkerset

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Thijs.r
    Newbie

    • 29-12-2006
    • 16

    Beetverklikkerset

    Ik ga komende zomer vissen in frankrijk voor 7 nachten. Nou ben ik aan het sparen voor een nieuwe beetverklikkerrset, draadloos als het kan. Want de gene die ik nu heb bevallen me niet echt.. Weet iemand nog een mooi set voor niet meer dan 170 euro? Het liefst minder
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    Prologic Batman

    mooie set van 3 piepers en ontvanger tot 150 meter dagt ik...
    ik zal eens wat meer info zoeken...
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      kheb al wat gevonden...


      Prologic Batman VTS set De Prologic Batman VTS is een pieper met een ingebouwde zender. Het ontvangstkastje (de receiver) heeft een bereik van 400 mtr.
      De set bestaat uit: 3 piepers en 1 ontvanger en wordt geleverd in een luxe opberghoes en zijn gegarandeerd waterproof.

      prijs is 120 pond..dit is dus 178 euro...
      ik heb ze al in een winkle gezien daar kosten ze 140 euro...

      prologic batman.jpg


      groeten Ralph
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • Thijs.r
        Newbie

        • 29-12-2006
        • 16

        #4
        Oke dankje Ik zal is gaan kijken, op internet valt er niet zoveel over te vinden.. Behalve dat hij de 400 meter lang niet haalt, maar dat hoeft ook niet

        Reageer

        • DarthCake
          Visser? Neh => Gamer :p
          • 29-03-2006
          • 129
          • Korbeek-Lo (Leuven)

          #5
          400 meter, hehe
          Als gij die afstand moet afleggen tot bij uw hengels, dan liggen die al lang in het water . Ik betwijfel dat iemand zo ver wil afzitten van zijn hengels.

          Daarbij hangt het bereik zeer sterk af van de omgeving waarin getest (de makers tetsen dit in "open veld" zonder obstakels).
          In de praktijk waar wij ze gebruiken is er water en water absorbeert hoog frequente golven waardoor de afstand behoorlijk wordt gereduceerd.
          Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
          "I know the human being and fish can coexist peacefully."

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            hele goede piepers..400 meter heb je ook niet nodig
            ik ben aant denken ze ook te kopen maar heb nog goede en financieel kan ik dat niet hebben
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • viske
              Newbie

              • 21-03-2007
              • 5
              • keerbergen

              #7
              bekijk deze link eens

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                ah de remote set van X2...
                weet niet of het veel is,ik heb ook eens een setje besteld en dit zag heel slecht uit...gelijk teruggestuurt...maja die set kan best goed zijn...
                persoonlijk vind ik de prologic batman mooiere piepers
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • Steven Scherphof
                  Karpervisser

                  • 26-04-2007
                  • 26
                  • Rijssen

                  #9
                  Ik zou geen set van x2 doen dat is rommel vind ik persoonlijk

                  Reageer

                  • viske
                    Newbie

                    • 21-03-2007
                    • 5
                    • keerbergen

                    #10
                    weet er mischien iemand iets over deze
                    Advertenties van hengelsportzaken in Nederland, visspullen van sportvissers en testen van hengelsport producten.

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      #11
                      ohja ron thompson spul...
                      ik heb er geen ervaring mee..vind ze niet egt super uitzien en kunnen niet zo hard...een visvriend van me had die met draden enzo...
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • Master
                        Voerboer

                        • 26-02-2007
                        • 1148
                        • Zoetermeer

                        #12
                        Uiterlijk is niet belangrijk, inhoud wel. Je hebt geen fluit aan een mooi ogend piepertje als hij niet betrouwbaar aangeeft wat er aan de hand is. Mijn ervaring is dat je onder de 150 euro geen betrouwbare en lang meegaande set kan krijgen.
                        Heb je niet meer geld, dan kan je eens afvragen waarom er een sounderbox voor in de tent bij moet. Je ligt vlakbij je hengels te slapen en hoort een pieper echt wel afgaan als het er zo stil is.
                        Theo de Kreij.
                        www.natuurzorg.eu

                        Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

                        Reageer

                        • karperkoning
                          Karpervisser!
                          • 13-12-2005
                          • 878
                          • AELSE

                          #13
                          dat klopt wel...
                          sounderbox is niet zo nodig...als je je pieper niet hoort hoor je de sounderbox ook niet.. vraag mn vismaat maar

                          dinsdag gaan nachtvissen...en pieper ging af..sounderbox naast zn oor maar niet wakker te krijgen...

                          en ik vind uiterlijk toch best wel belangrijk hoor
                          http://www.carpteamelsloo.tk

                          http://www.hsv-juliana.tk

                          Helemaal Karpervisser !!!
                          Karp Fishing 4 live!

                          De groeten
                          Ralph

                          Reageer

                          Working...