Heeft iemand nog een goeie boiliemix voor mij

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Steven Scherphof
    Karpervisser

    • 26-04-2007
    • 26
    • Rijssen

    Heeft iemand nog een goeie boiliemix voor mij

    heeft iemand goed recept voor mij

    alvast bedankt
    groeten steven
  • Master
    Voerboer

    • 26-02-2007
    • 1148
    • Zoetermeer

    #2
    Op internet zijn er wel honderden te vinden. Je moet je vraag wat meer toespitsen op wat je wilt. Watertype, bodemgesteldheid, druk bevist water, van 1,50 tot 9,50 euro ingredienten per kilo enzovoort.
    Theo de Kreij.
    www.natuurzorg.eu

    Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

    Reageer

    • Steven Scherphof
      Karpervisser

      • 26-04-2007
      • 26
      • Rijssen

      #3
      water is op de meeste plekken 1.60 diep tot 2.00 in het midden langs de kant is het wat ondieper 1.00 diep er beginnen de laatste tijd weer meer mensen te vissen je vangt er ook al minder dan eerst heb jij nog een goed en goedkoop recept voor mij alvast bedankt

      groeten steven

      Reageer

      • Theo de Kreij
        VOERBOER
        • 03-06-2003
        • 2345
        • Zoetermeer

        #4
        Scoort heel goed in late voorjaar, zomer en herfst.
        Volkoren tarwemeel 500 gram.
        Van den Eynde Tutti-Frutti 80 gram.
        Maismeel 250 gram.
        Aardappelmeel 200 gram.
        Soja ontvet 60 gram.
        Ei-albumine 40 gram.
        Mvrgr,

        Theo de Kreij.

        ********************************
        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
        ********************************

        www.peche-tackle-europe.com

        Reageer

        • Steven Scherphof
          Karpervisser

          • 26-04-2007
          • 26
          • Rijssen

          #5
          Bedankt als je er nog meer hebt zijn ze altijd welkom

          groeten steven

          Reageer

          • Rick de visser
            Alrounder&Binder

            • 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

            #6
            kijk in de beet

            als je er eentje huurt van de bieb kun je er vast een vinden er staat altijd wel een in en ja zoek maar ok internet

            goeten rick

            Reageer

            • yannik
              De kasteelvissers Viane

              • 27-07-2006
              • 694
              • Geraardsbergen

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij
              Scoort heel goed in late voorjaar, zomer en herfst.
              Volkoren tarwemeel 500 gram.
              Van den Eynde Tutti-Frutti 80 gram.
              Maismeel 250 gram.
              Aardappelmeel 200 gram.
              Soja ontvet 60 gram.
              Ei-albumine 40 gram.
              wat bedoel je met: soja ontvet en ei-albumine?
              Wie vist, die vangt!

              Reageer

              Working...