Ik ben eergisteren nog geweest.
Lekker een ochtend gaan vissen , en zoon lief ging ook mee.
Ik had 5 voorns en 2 karpers dus wel leuk ochtendje.
Mijn zoon was minder blij had 1 voorn gevangen.
Morgen ochtend gaan we weer samen.
Jullie nog wat gevangen?
Lekker een ochtend gaan vissen , en zoon lief ging ook mee.
Ik had 5 voorns en 2 karpers dus wel leuk ochtendje.
Mijn zoon was minder blij had 1 voorn gevangen.
Morgen ochtend gaan we weer samen.
Jullie nog wat gevangen?



.... Ik ving er ééntje van 22 cm haha
.




En daarna 1 aanbeet van een karpertje die er met mijn Gamakatsu haakie vandoor ging. Afgelopen zondag op dezelfde stek 3 boerenkarpers met de waggler gevangen op ongeveer 30 cm diepte en vlak onder de kant bij een leliebed.
naast -tig voorns. Machtige pot vissen was dat !

. 
. Ik hou me aanbevolen voor meer doeltreffender methodes.
Reageer