Iemand nog gevist afgelopen dagen?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
    er zijn wel meer hengels dan fox en shimano
    denk maar eens aan daiwa..met de daiwa whisker,schijnt een lekker dun maar superhengeltje te zijn.
    en jah met fox rangemaster is niks mis,is maar wat je zelf wil he
    Ik vis al een jaar of 5 met de Whiskers, daar ge je zo'n probleem niet mee hebben. Echt superdun zijn die nu ook weer niet ze maar tis een ideale stok voor mij. Heeft een deftig werpvermogen en is toch niet te stug zodat ik er gemakkelijk mee int kantje kan vissen opt kanaal. Kheb ze in 2 pond 3/4de, moest ik ze nu opnieuw kopen ging ik nog een maatje lichter.
    Geef mij eender welke X2 hengel en ik smijt em binnen de week los over, die halen nooit de kwaliteit van de betere merken. Impact op zo'n hengel met 110 gram lood tijdens het inwerpen op volle kracht is echt groot.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• johndev
      Newbie

• 16-08-2007
      • 3
      • noordwijk

[QUOTE=warhead;72723]Ik vis al een jaar of 5 met de Whiskers, daar ge je zo'n probleem niet mee hebben. Echt superdun zijn die nu ook weer niet ze maar tis een ideale stok voor mij. Heeft een deftig werpvermogen en is toch niet te stug zodat ik er gemakkelijk mee int kantje kan vissen opt kanaal. Kheb ze in 2 pond 3/4de, moest ik ze nu opnieuw kopen ging ik nog een maatje lichter.
      Geef mij eender welke X2 hengel en ik smijt em binnen de week los over, die halen nooit de kwaliteit

morgen vissen aan de vaart tussen noordwijk en noordwijkerhout
      eens kijken of we wat kunnen vangen......de hele week voorgevoerd

Reageer

• koopman
        sd

• 27-06-2007
        • 126
        • fvgdfg

net weer terug van 2,5 uur vissen
        na 5 minuten ging mijn pieper al af, maar hij zwom de lelies in waardoor ik hem verspilde
        Maar na een uurtje ging mijn pieper weer af, en dit keer was die wel raak
        een schubkarper van 13 pond.
        Ook heb ik ondertussen met vaste stok gevist, daarmee heb ik een brasem gevangen en wat voorntjes

Reageer

• Lubbe176
          Platte deurmatte visser!

• 22-08-2007
          • 193
          • Erica

Zaterdag 1 dag vissen, ik een paar voorntjes en mn maat een schubkarper van een 18 pond op de Winckle Picker met maden aan de haak... een half uur bezig geweest om hem aan de kant te krijgen.
          Het ***lige was dat hij voor een kapitaal aan karperspullen uit had staan
          Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.

Reageer

Working...