vis groepen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karper king
    Komt net kijken

    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    vis groepen

    ik zoek een vis groep,daar bedoel ik mee: een een groep of een paar gasten waar je mee steeds ergens gaat vissen. dus met een paar man gaan vissen en dat word door een verening geregelt of zo. mijn vraag ik nou als die er zijn,waar zijn die ergens in limburg (sittard,geleen,echt,susteren,maasbracht,hoensbroe k,heerlen)

    tips zijn altijd welkom by mij :P
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    ik ben dus van elsloo en ik ga in geleen naar school...
    mijn echte vismaten komen allemaal uit elsloo en 2 uit stein ,en in bunde en geulle ook nog wat ma dat zijn geen echte maten als je begrijpt wat ik bedoel...
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • Budweiser
      Newbie

      • 31-08-2007
      • 18
      • Fr.

      #3
      er is ook een elsloo in oost stellingwerf! (friesland)
      hier kom jij uiteraard niet vandaan! het zal limburg zijn zeker?!
      http://www.angler.nl

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        jah ik weet dat er in friesland ook een elsloo is...
        maar ik ben van het limburgse elsloo
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • karper king
          Komt net kijken

          • 18-08-2006
          • 90
          • limburg,sittard

          #5
          maar me vraag is zijn zo'n dingen ook in de buurt van sittard en geleen en so niet te ver weg graag
          de kat pakt de hond en niet de hond de kat

          Reageer

          • maddwarf
            Frequent aanwezig

            • 04-05-2007
            • 171
            • Heerlen

            #6
            Ik denk dat je gewoon eens wat vijvers moet langs gaan, en daar eens wat moet kletsen met mede karpervissers.
            Je zomaar bij een groepje aansluiten zal niet echt lukken.
            Zoals karperkoning al zei je je kent snel al genoeg karpervissers maar een maat worden zal altijd een tijdje duren.
            en maten vormen meestal een groepje
            groet john

            Reageer

            • karper king
              Komt net kijken

              • 18-08-2006
              • 90
              • limburg,sittard

              #7
              tja maar het is wel jammer dat dat niet hier is wat dan kan je elk weekend ergens anders vissen of so
              de kat pakt de hond en niet de hond de kat

              Reageer

              • martijn12331
                Newbie

                • 04-09-2007
                • 24
                • Nijkerk

                #8
                ik woon in midden Nijkerk GLD dus is niet echt in de buurt xD
                Aangepast door martijn12331; 16-09-2007, 16:08.

                Reageer

                • mart
                  Newbie

                  • 16-08-2007
                  • 28
                  • Weert

                  #9
                  ik heb al 3 jaar een vismaat en heb geen andere nodig

                  groetjess
                  H.S.V St Petrus

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    wij zijn met 4en...
                    ma in die groep zie je tog alweer wie er het liefst met wie gaat vissen...
                    het komt bijna niet voor dat we met 4en tegelijk gaan... en het valt mezelf op dat ik altijd een volgorde heb van opbellen om te vragen mee te gaan vissen

                    een vaste vismaat is eigelijk het beste...als deze ongeveer zo denkt als jij is het altijd wel leuk en gezellig
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • maddwarf
                      Frequent aanwezig

                      • 04-05-2007
                      • 171
                      • Heerlen

                      #11
                      Tja ik heb het geluk dat mijn buurman net zo "gek" is als mij.....
                      Maar ik heb er ook geen problemen mee om lekker alleen te gaan vissen
                      groet john

                      Reageer

                      • mart
                        Newbie

                        • 16-08-2007
                        • 28
                        • Weert

                        #12
                        nee idd, alleen vissen heb ik zelf ook niks op tegen.. maarja met zijn 2'en vind ik toch altijd wel gezelliger en leuker.. en makkelijker scheppen etc.

                        vis nu al ruim 4 jaar met dezelfde maat en we blijven gwn visfreaks en dat zal ook lang zo blijven mja een te grote groep is ook weer nix

                        groetjess
                        H.S.V St Petrus

                        Reageer

                        • karper king
                          Komt net kijken

                          • 18-08-2006
                          • 90
                          • limburg,sittard

                          #13
                          met se 2en vind ik wel goed anders woord het te druk op een plek en dan bijten ze minder snel maar ik vis ook best vaak alleen maar ok weer met een maat, het is gewoon gezeliger als je iemand bij je hebt en kan hij voor de de vis uit het water sheppen :P
                          de kat pakt de hond en niet de hond de kat

                          Reageer

                          Working...