boilie vissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • softshot
    Newbie

    • 05-09-2007
    • 3
    • belgie

    boilie vissen

    Hey iedereen , ik ben een beginnelings visser , ik viste vroeger altijd met een bomloodje , een stopper en een haakje , maar nu zou ik graag emt een boilie willen vissen , ik heb er ook een voederkorfje aan gehangen , maar de vraag is:
    Als je uitsmijt , licht de voederkorf dan samen met je boillie op de grond ? of komt hij naar boven , want als ie op de grond is kan je tog niet goed beet hebben , ik heb deze techniek nog niet uitgetest.
    Is dit goed gemaakt of moet het anders?
    foto:

    graag mogelijk een snelle reactie
  • yannik
    De kasteelvissers Viane

    • 27-07-2006
    • 694
    • Geraardsbergen

    #2
    hey softshot, welkom op het forum! Wat jij probeert is niet echt karpervissen... het is eerder feedervissen... wat iets totaal anders is...

    Als je toch met voer wil gaan vissen kan je beter The Method proberen... hoe en wat kan je hier vinden.

    Maar de meeste karpervissers vissen met een ander systeem: met vastlood, of een shuiflood. in combinatie met een hair... voor meer info klik hier en hier.

    suc6!
    Wie vist, die vangt!

    Reageer

    • softshot
      Newbie

      • 05-09-2007
      • 3
      • belgie

      #3
      okej thanks

      Reageer

      • softshot
        Newbie

        • 05-09-2007
        • 3
        • belgie

        #4
        sorry maar ik vind de informatie niet , wat is er mis met mijn lijn ? als de boellie drijft heb je eigeen bomlood effect , loodje opde grond en haakje met brood ( nu boillie) komt nar boven,
        wat is er verkeerd aan ?

        Reageer

        • karperkoning
          Karpervisser!
          • 13-12-2005
          • 878
          • AELSE

          #5
          als je boilie naar boven komt ben je al bezig met een pop up
          die montage op yanniks foto's is niet de juoste voor mee te vissen met de pop up
          http://www.carpteamelsloo.tk

          http://www.hsv-juliana.tk

          Helemaal Karpervisser !!!
          Karp Fishing 4 live!

          De groeten
          Ralph

          Reageer

          • yannik
            De kasteelvissers Viane

            • 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

            #6
            Idd die zijn om met een gewone zinkende bolie mee te vissen... Maar als je een beginner bent dan zou ik, moest ik jouw zijn, wat gewone boilies gaan halen om mee te beginnen... voor een kilotje betaal je niet veel hoor.

            Edit: sorry, maar ik dacht dat die links direct naar de pagina gingen waar ik naar gezocht had... niet dus... ik had ze niet getest.
            Aangepast door yannik; 05-09-2007, 18:16. Reden: niet gelezen...
            Wie vist, die vangt!

            Reageer

            • mart
              Newbie

              • 16-08-2007
              • 28
              • Weert

              #7
              ik zou zeggen; ga eens lekker een karper dvd kijken met de dergelijke systemen etc.. als je er dan nog niks van snapt dan zou ik lekker op de vissen gaan vissen waar je nu op vist want dan word het togh nix

              groetjess
              H.S.V St Petrus

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                je kan die dvd's trouwens downloaden
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1498
                  • haacht

                  #9
                  Waar erges dan?
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • yannik
                    De kasteelvissers Viane

                    • 27-07-2006
                    • 694
                    • Geraardsbergen

                    #10
                    Probeer limewire eens
                    Wie vist, die vangt!

                    Reageer

                    • Driehoek
                      Sportvisser

                      • 17-06-2007
                      • 787
                      • Rijssen

                      #11
                      [offtopic:]
                      is leuk allemaal maar let op! er wordt veel spyware door deze programma's door gesluist.

                      Zorg voor goede protectie!!
                      [/offtopic]
                      zo we kennen weer ontopic...

                      .
                      Happy fishing.
                      ----------------------------------------

                      Reageer

                      • Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

                        #12
                        Moderaters pas op zodra je als forum toestaat dat er reclame of links worden geplaatst voor dit soort downloads KUN je problemen krijgen.
                        Vissen is een hobby geen religie!

                        Reageer

                        • Driehoek
                          Sportvisser

                          • 17-06-2007
                          • 787
                          • Rijssen

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door warhead
                          Waar erges dan?
                          een antwoord gaat tegen de regels van dit forum Warhead
                          daar is dit forum NIET voor bedoeld!

                          en douwe er is nog niets gebeurt hoor, slechts een idee gegeven!


                          .
                          Happy fishing.
                          ----------------------------------------

                          Reageer

                          • yannik
                            De kasteelvissers Viane

                            • 27-07-2006
                            • 694
                            • Geraardsbergen

                            #14
                            Idd. het is echt niet mijn bedoeling om reclame te gaan maken voor een programma hoor! Dat was gewoon een suggestie!
                            Wie vist, die vangt!

                            Reageer

                            • karperkoning
                              Karpervisser!
                              • 13-12-2005
                              • 878
                              • AELSE

                              #15
                              ik zal ook geen reclame maken..ik heb de meeste korda's trouwens gekocht
                              http://www.carpteamelsloo.tk

                              http://www.hsv-juliana.tk

                              Helemaal Karpervisser !!!
                              Karp Fishing 4 live!

                              De groeten
                              Ralph

                              Reageer

                              Working...