Weer een zeer mooie foto!
Collapse
X
-
Inderdaad een mooie vis...
Wellicht kun je de afmetingen/gewicht er dan bijzetten, de vangslocatie, etc etc?
Alleen het plaatsen van foto's is wel aardig, maar meer info erbij is nog beter!
Groet,
BasVisserslatijn Nederland
http://www.visserslatijn.nl
Sinds 1997...
Nationaal HengelSportForum
http://www.hengelsportforum.nl
Sinds 2001...

-
-
vis was 36 pond
de lengte weet ik zo niet..maar de vangstlocatie verraad ik in iedergeval nooit.. de reden daarvan is als je dat vertelt dat je hele stek word bevist door andere vissers..
groetjess,,
martH.S.V St Petrus
Reageer
-
mooie vis mart...
zitten er op het water van petrus zoon dikke karper??
ik heb toevallig de vijver ontdekt toen ik zocht naar een nachtvisplek
ma gefeliciteerd met die mooie vis
ik ga binnekort op en ander water nachtje vissn.. dan krijg je ook een foto van mij
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Reageer
-
dat lijkt me zeer sterkmooie vis mart...
zitten er op het water van petrus zoon dikke karper??
ik heb toevallig de vijver ontdekt toen ik zocht naar een nachtvisplek
ma gefeliciteerd met die mooie vis
ik ga binnekort op en ander water nachtje vissn.. dan krijg je ook een foto van mij

want op de vijvers van sint petrus mag je helaas niet nachtvissen.. mja ik vis zelf ook nooit op de vijvers van sint petrus omdat er allemaal kleine karpers zitten..
heb deze gevangen op het kanaal, mja kanaal is heel erg lang en dan lijkt me ook zeer logisch dat ik me stek niet verraad waar ik dagen zit voor te voeren
groetjessH.S.V St Petrus
Reageer
-
mag je niet nachtvissen op petrus? ik dagt dat ik dat gelezen had op internet.. jah kan ook ander water zijn,kweet niet meer precies
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Reageer
-
ja gefeliciteerd met die mooie vis
ik ga binnekort op en ander water nachtje vissn.. dan krijg je ook een foto van mij
[/QUOTE]
ik wil je niet egt afzeiken of wat dan ook maar gewoon iets zegen niet verkeert opvatten dan.maar de 2de vraag is vang je ook wel wat meschien vang je niks
de kat pakt de hond en niet de hond de katReageer
-
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Reageer
-
Reageer
-
ben al 5 weken niet meer gegaan
geen tijd ********
ma zaterdag ga ik weer,als ik wat vang krijg je van mij een foto
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse



maar met die hotlink van imageshack is die foto vet groot 







Reageer