Weer een zeer mooie foto!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door mart
    vis was 36 pond de lengte weet ik zo niet..maar de vangstlocatie verraad ik in iedergeval nooit.. de reden daarvan is als je dat vertelt dat je hele stek word bevist door andere vissers..

    groetjess,,

    mart

    hahaah eerst effe lezen he

    ik hoop dat gewicht morgen ook te vangen.. ik zal me wel melden met een foto als ik wat heb gevangen
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • karper king
      Komt net kijken

      • 18-08-2006
      • 90
      • limburg,sittard

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
      ben al 5 weken niet meer gegaan
      geen tijd ********
      ma zaterdag ga ik weer,als ik wat vang krijg je van mij een foto

      oke...ik wil eens zien wat jij voor vissen vangt
      de kat pakt de hond en niet de hond de kat

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #18
        heb helaas niks te melden.. gisteren geweest maar niks gevangen..
        op de hele dag was 1 graskarper van 7 kilo en 1 schub van 15 kilo gevangen... en dan te bedenken dat je tog met 9 karpervissers zit te vissen...
        volgende week in de herfstvakantie ga ik weer!
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • ,,Bas,,!
          Newbie

          • 21-01-2008
          • 37
          • /

          #19
          Hele mooie karper hoor
          Beter achter het net gevist, dan helemaal niet gevist

          Reageer

          Working...