Weer een zeer mooie foto!
Collapse
X
-
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
Ralph -
Reageer
-
heb helaas niks te melden.. gisteren geweest maar niks gevangen..
op de hele dag was 1 graskarper van 7 kilo en 1 schub van 15 kilo gevangen... en dan te bedenken dat je tog met 9 karpervissers zit te vissen...
volgende week in de herfstvakantie ga ik weer!
http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

de lengte weet ik zo niet..maar de vangstlocatie verraad ik in iedergeval nooit.. de reden daarvan is als je dat vertelt dat je hele stek word bevist door andere vissers..


Reageer