Hey iedereen, ik ben vandaag voor het eerst wezen karpervissen,
heb van 1 tot 5 aan het water gestaan maar niks gevangen, ik had boilies als aas, maar ik had zelf ook het idee dat de boilies er verkeerd opzaten. en dan is mijn vraag: hoe vis je met een boilie. ik deed gewoon de haak in een noot en ingooien, dan met schuifloodje naar de bodem en met een bolletje aan je draad als dobber.
dus mijn vragen:
hoe vis je met een boilie,
hoe doe je hem aan je haak,
wat is de handigste manier als je geen beetverklikkers enzo heb,
Alvast bedankt
~Martijn
heb van 1 tot 5 aan het water gestaan maar niks gevangen, ik had boilies als aas, maar ik had zelf ook het idee dat de boilies er verkeerd opzaten. en dan is mijn vraag: hoe vis je met een boilie. ik deed gewoon de haak in een noot en ingooien, dan met schuifloodje naar de bodem en met een bolletje aan je draad als dobber.
dus mijn vragen:
hoe vis je met een boilie,
hoe doe je hem aan je haak,
wat is de handigste manier als je geen beetverklikkers enzo heb,
Alvast bedankt
~Martijn




, vandavond weer wezen vissen maar lukte me niet echt om met een knoop de boilie onder de haak te krijgen, dan stond me haak helemaal naar boven etc.
En je moet ook een stoppertje hebben dan blijft hij er beter op zitten. Je kan ook met mais vissen gaat soms ook goed =)


Ook stikleuk om zelf een beetje aan te klooie in den beginne zak ma zegge
Reageer