X2 Zwaar ***merk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Driehoek
    Sportvisser

    • 17-06-2007
    • 787
    • Rijssen

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ToniMono
    Een misstap levert je dus natte en alsnog koude voeten op.
    Ja goed heb nu een paar 'gewone' stapers aan met vissen,
    daar hoef ik niet eens een misstap mee te doen
    We wilden vandaag ff gaan vissen maar omdat mijn kleding (nog)
    niet in orde is zijn we niet gegaan...

    Maar als jij een 'idee' hebt op het mogelijke natte voeten probleempje?
    hou ik me aanbevolen
    .
    Happy fishing.
    ----------------------------------------

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #17
      maar wat zij die winkelier over die hengelbreuk eigenlijk,je mag hem natuurlijk nooit door de midden kunnen gooien.

      de meeste sneuvelen tussen deuren kofferbakken onder een voet of andere lompigheden.

      ik gooide ooit ook een feeder door de midden en daar was toen uit op te maken dat de pen niet ver genoeg in de blank was gelijmd zodoende ging ik weer met een nieuwe hengel weg.

      Reageer

      • Buster
        Met enige kennis...

        • 21-08-2007
        • 311
        • Lingewaal

        #18
        Toni, bedankt voor de tip, maar deze zijn echt te klein, heb ze al eens gepast in Tilburg, bij die bekende zaak met een topservice ?? Ik zoek gestaag verder het vriest nog niet. gr Buster.

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #19
          de schoenen van eiger heerlijk warm met thinsulate binnen sok en in grote maten ,ik heb zelf ook 47

          zoek daar maar eens naar.

          Reageer

          • aroskwakos
            Newbie

            • 27-10-2007
            • 1
            • Oud Alblas

            #20
            Beste Karpermaten,

            Ik heb hele goede berichten gehoor over de warrior es. Ik werk zelf bij hook hengelsport en heb verschillende kere deze hengels verkocht. En goede berichten over terug gehad. Werpen lekker en drillen goed!

            Groetjes aros

            Reageer

            • Buster
              Met enige kennis...

              • 21-08-2007
              • 311
              • Lingewaal

              #21
              Dank voor de tip Martijn, zal er naar op zoek gaan. gr B.

              liever lol dan kilo's

              Reageer

              • Machinehead
                Zeelt en Karper visser

                • 07-07-2007
                • 146
                • Houten

                #22
                Zo heb ik ooit eens mijn X2 Tribute doormidden gegooit...
                X2 heeft een hoop handige / goedkope spullen te koop. Maar voor hengels zou je toch echt beter iets duurders kunnen kopen.
                Ik ben er ook niet over te spreken...

                Reageer

                Working...