Ja goed heb nu een paar 'gewone' stapers aan
met vissen,
daar hoef ik niet eens een misstap mee te doen
We wilden vandaag ff gaan vissen maar omdat mijn kleding (nog)
niet in orde is zijn we niet gegaan...

Maar als jij een 'idee' hebt op het mogelijke natte voeten probleempje?
hou ik me aanbevolen
met vissen,daar hoef ik niet eens een misstap mee te doen

We wilden vandaag ff gaan vissen maar omdat mijn kleding (nog)
niet in orde is zijn we niet gegaan...


Maar als jij een 'idee' hebt op het mogelijke natte voeten probleempje?
hou ik me aanbevolen

Happy fishing.




Reageer