karpervissers.. bijna iedereen gooit wel wat lokvoer by zijn visplek, nou is mijn vraag wat gooien jullie by jullie hengels. ik doe meestal gewoon een boilie aan me hengel en er dan 4 of zo by gooien,maar ik heb het idee dat het niet de beste manier is.
alle tips zijn welkom, maar maak et me niet te duur
, en ook wat jullie aan de hengel doen, sommige doen iets aan de hengel en dan gooien ze er iets anders by.. daar snap ik dus geen reed van dat zij dan iets kunnen vangen
alle tips zijn welkom, maar maak et me niet te duur
, en ook wat jullie aan de hengel doen, sommige doen iets aan de hengel en dan gooien ze er iets anders by.. daar snap ik dus geen reed van dat zij dan iets kunnen vangen




Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 




Reageer