Vangst afgelopen weekend.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Lubbe176
    Platte deurmatte visser!

    • 22-08-2007
    • 193
    • Erica

    Vangst afgelopen weekend.

    Ok, zoals jullie weten ben ik een beginnende karpervisser, verwacht daarom niet teveel van dit verhaaltje..

    Afgelopen weekend op "de groote vliet" verbleven... Door het poepweer toch maar besloten op aan de karpervijver op het park zelf te gaan zitten, vrijdag tegen 6 uur begonnen te vissen, wat versneden boilies en frolic op 2 plekken (handje vol per plek), aangezien het een prive vijver is met veel dressuur waar niet een voerplek mag worden aangemaakt.
    Dit rustig onderhouden met heel weinig voer (een enkele string met wat boilies, crum en frolic elke 3 a 4 uur) ...
    Overdag hebben mn zwagers en mn schoonpa nog wat gevist met een pickertje en vaste stokken en een paar brasempjes gevangen op het meertje..

    Maarrrr... Om 20:30 was ik aan de beurt, ik wilde ff bier halen, maar toen ik 10 meter verderop de deur van ons huisje open wilde doen hoorde ik mn verklikker gieren tesamen met mn baitrunner en mn 2 zwagers die gilden dat ik een run had, met het volgende resultaat:

    75CM Schub, vrijwel onbeschadigt..
    Kan iemand een gok voor me doen wat dit ongeveer moet wegen? Ik heb namelijk nog geen weeginstrumentarium.


    Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    ik denk een kilootje of 8...
    maar ik ben niet zo goed in het gewicht schatten zeg ik je nu al
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • yannik
      De kasteelvissers Viane

      • 27-07-2006
      • 694
      • Geraardsbergen

      #3
      gefeleciteerd met je mooie vangst Patrick! Ik denk dat je vis ongeveer 6kg weegt maar 8kg zal het denk ik wel niet zijn.

      Edit: hij heeft btw maar een rare bek, die vis van jouw
      Wie vist, die vangt!

      Reageer

      • Lubbe176
        Platte deurmatte visser!

        • 22-08-2007
        • 193
        • Erica

        #4
        ik heb ook een rare bek, mooi stel zo toch?
        Het is denk ik de foto die vertekend... maar ik kan er in mn enthousiasme ook niet goed naar gekeken hebben, is pas de 2e karper die ik land he? (op een enkel kleintje op mn feeder na)

        *Edit* Whoei, ff de andere fotos erbij, de foto vertekend, op de andere fotos zie ik niets byzonders aan de bek.. */Edit*
        Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.

        Reageer

        • Pieter Stam
          -
          • 11-10-2002
          • 2882
          • NL

          #5
          Niks raars aan die bek toch? Hij houdt m alleen open. Ik denk dat die karper nog meer wil .

          Mooie vis. Schat 'm inderdaad tussen de 6 en de 8 kilogram. Boeiend... Het is een mooie vis. (Zijn mooie vissen)

          MVG,
          Pieter

          Reageer

          • yannik
            De kasteelvissers Viane

            • 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

            #6
            nja... maar ik heb het over die knobbel net boven zijn bovenlip... maar het zal wel gezichtsbedrog zijn zeker
            Wie vist, die vangt!

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1498
              • haacht

              #7
              Gewicht hangt rond 6 kg 500, kheb genoeg ervaring met zulke schubs Ik weeg ze ook niet, neem er zelfs geen foto meer van. Neemt niet weg dat het leuke beestjes zijn om te vangen, nemen meestal geweldige runs.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • The Frisian Viking
                NHSF Erelid
                • 27-06-2006
                • 5454
                • Feânwalden

                #8
                Mooie fisk Lubbe, die kerel erachter iets minder

                Geintje
                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                ik knibbelje foar gjin ien

                The Frisian Viking

                Reageer

                • Lubbe176
                  Platte deurmatte visser!

                  • 22-08-2007
                  • 193
                  • Erica

                  #9
                  Hey gekke Fries.. nog gescored afgelopen weekend aan het stieltjes?
                  Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.

                  Reageer

                  • The Frisian Viking
                    NHSF Erelid
                    • 27-06-2006
                    • 5454
                    • Feânwalden

                    #10
                    Njet mijn maat had 1 voorntje en een winde en een pos en ik had 1 voorn en een pos dat samen wel ff een gewicht had van 500 grammen te weinig dus, laatste prijs in ons vak was 900 gram heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg slecht dus.
                    Het water was ook ontzettend geel overigens en we zatten alweer op het ....stuk nr 13 ja dan vraag je erom
                    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                    ik knibbelje foar gjin ien

                    The Frisian Viking

                    Reageer

                    • Lubbe176
                      Platte deurmatte visser!

                      • 22-08-2007
                      • 193
                      • Erica

                      #11
                      dat is de kat op het spek...... nee, de fries op de berenburg binden..
                      Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.

                      Reageer

                      Working...