Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ben een beetje aan het googlen geweest maar kon niets vinden over nylon. Wel hadden ze gevlochten lijn en dat zag er wel goed uit. Ook de haken uit hun pakket leken me wel wat. heb er bij ons in de winkel waar ik werk nog nooit wat over gehoord of gezien. Kwam wel een stuke tegen op een duitse roofvis site en zover ik kon lezen waren ze over dat merk wel te vreden. Maar zoals ik al het gezegd niks over hun nylon gevonden
Reageer