Houdbare pop ups?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rutger
    Kurk op karper
    • 10-04-2005
    • 188
    • Ossendrecht

    Houdbare pop ups?

    Iemand enige ervaring met pop ups die meermaals gebruikt (kunnen) worden? Dwz, na een korte sessie ze gewoon in de rigwallet op de hair laten zitten en de volgende dag nogmaals gebruiken?

    Laters

    Rudi
    Het is vlees noch vis..

    http://robmeijermodelbouw.nl
  • 4x14
    Banned

    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2
    plastic balletjes, heb ze gezien van nash ergens.

    Reageer

    • Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

      #3
      Gewoon niet doen er is al zoveel uitgelekt dat je jezelf tekort zou doen.
      Vissen is een hobby geen religie!

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
        Iemand enige ervaring met pop ups die meermaals gebruikt (kunnen) worden? Dwz, na een korte sessie ze gewoon in de rigwallet op de hair laten zitten en de volgende dag nogmaals gebruiken?

        Laters

        Rudi
        Jups, zijn een soort mouche smaakloze balletjes. Ik heb er fluo oranje en dip ze in perzikflavour. De boilie zuigt de smaak op en geeft ze langzaam terug af. Durf ze wel eens overdag in te zetten op helder water om toch nog enige interesse op te wekken als de vis weinig zin heeft om te azen. Volgende sessie bolletje weer effe dippen en terug int water.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

          #5
          En met succes?? ik ben daar altijd benieuwd naar omdat de flavour overdone is vandaar. Vroeger deed ik het wel met visolie in die oplosbare hulsjes bij de apotheek vandaan die deed ik dan vast aan het lood later kwam er lood met een uitsparing voor dat doel.

          Met een boortje haalde ik ook wel een rondje uit een boilie ik deed er dan een stukje spons in, ik injecteerde dan ook wat extra olie o.i.d. in dat sponsje.
          Niet echt veel verschil van ondervonden maar misschien kwam dat omdat het water niet overbevist was.
          Vissen is een hobby geen religie!

          Reageer

          • warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
            En met succes??
            Wel, ik heb dat dus een paar sessies geprobeerd toen het niet echt vlotte en daar kreeg ik wel een run op. Ik moet wel zeggen dat ik het maar een paar keer geprobeerd heb. Ik ben absoluut geen pop-up fan en ook geen fan van single hookbait, maw ik moet behoorlijk wanhopig geweest zijn Maar voor die gevallen zit het dus in men tacklebox, als laatste redmiddel als ek zeker weet dat de vis op men stek hangt maar niet wil azen. Een lekker snoepke gaat er bij mij ook altijd in, dat was zowat de redenering.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              Zie je wel dat wij behoorlijk veel overeenkomsten hebben, die wanhoop en de conclusie achteraf herken ik ook.
              Popup Ik vis er liever niet mee wel probeer ik het aas soms uit te balanceren zodat het heel langzaam op de bodem dwarrelt.
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1498
                • haacht

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                Zie je wel dat wij behoorlijk veel overeenkomsten hebben, die wanhoop en de conclusie achteraf herken ik ook.
                Popup Ik vis er liever niet mee wel probeer ik het aas soms uit te balanceren zodat het heel langzaam op de bodem dwarrelt.
                Ik heb dat nooit anders beweerd denk ik Ik zaag gewoon is graag bij momenten.
                Ik ben nu aan het experimenteren met een snowman maar ik weet niet of het de moeite is om eerst een kwartier te liggen prullen in de keuken tot die perfect hangt.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                Working...