Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
even over zelf boillies maken, ik heb thuis nog een emmer staan met pro80 eiwitten voor het fitnessen, er zit chocolade smaak aan en is in poedervorm, zal dit in een boiliemix kunnen worden toegevoegd ?
gr.
Reageer