korst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kevinbolks
    Komt net kijken

    • 21-11-2007
    • 88
    • Marienberg

    korst

    Ik heb vandaag meerdere karpers aan het oppervlakte gezien en ik heb nu mei vakantie en ik wil proberen er 1 te vangen met de korst heeft iemand dit jaar al goede vangsten met de korst?

    MVG Kevin
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Ik heb er 1 dit jaar met de korst. Ze doen het al wel, zeker ondiep (dus opgewarmd) water.

    Reageer

    • kevinbolks
      Komt net kijken

      • 21-11-2007
      • 88
      • Marienberg

      #3
      oke bedankt is er ook nohg een speciale montage voor

      Reageer

      • Pieter Stam
        -
        • 11-10-2002
        • 2882
        • NL

        #4
        Kan niet makkelijker. Een haak aan de lijn. Meer niet.

        Als je met harde drijvende honden- of kattenbrokjes vist moet je een hair gebruiken.

        Groet, Pieter

        Reageer

        • warassassin
          slijkvisser

          • 30-08-2007
          • 35
          • bonheiden

          #5
          ik vis soms zo met de vaste stok^^
          ik gebruik dan en gewone montage maar dan zonder lood en en grotere haak
          de vis op mijn afbeelding is ee van de vele karpers die ik zo al heb gevangen
          Het is beter om te vissen zonder te vangen, dan the vangen zonder te vissen

          Reageer

          • HighWire
            Newbie

            • 27-04-2008
            • 2
            • Antwerpen

            #6
            Gaat prima, heb ik gisteren zelf ondervonden, heb toen men eerste karper ooit gevangen

            Had zo een bol aan men lijn hangen (weet niet hoe het noemt, het drijft allesinds ) met daaronder een onderlijn & een broodkorst eraan

            Reageer

            Working...