Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik heb vandaag meerdere karpers aan het oppervlakte gezien en ik heb nu mei vakantie en ik wil proberen er 1 te vangen met de korst heeft iemand dit jaar al goede vangsten met de korst?
ik vis soms zo met de vaste stok^^
ik gebruik dan en gewone montage maar dan zonder lood en en grotere haak
de vis op mijn afbeelding is ee van de vele karpers die ik zo al heb gevangen
Het is beter om te vissen zonder te vangen, dan the vangen zonder te vissen
Reageer