ik ben van plan om dit seizoen wat meer voer bij je vis stek te gooien, maar ik gooi er gewoon wat bollie's en mais bij.
mijn vraag is dus wat ik met dat voer kan doen of wat voor ander voer ik erby kan gooien? tijgernoten of zo. veel mensen zeggen dan wel kook je mais en gooi er vanille suiker bij en nog wat kleur stof. maar wat als je ouders/verzorgers dat niet goed vinden?
een goeie vriend van mij heeft zo'n potje waar geur stof in zit of wat is het? is dat meschien een oplossing?
elker tips is welkom en mooi meegenomen
mijn vraag is dus wat ik met dat voer kan doen of wat voor ander voer ik erby kan gooien? tijgernoten of zo. veel mensen zeggen dan wel kook je mais en gooi er vanille suiker bij en nog wat kleur stof. maar wat als je ouders/verzorgers dat niet goed vinden?
een goeie vriend van mij heeft zo'n potje waar geur stof in zit of wat is het? is dat meschien een oplossing?
elker tips is welkom en mooi meegenomen




Reageer