meer voer ?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karper king
    Komt net kijken

• 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

meer voer ?

ik ben van plan om dit seizoen wat meer voer bij je vis stek te gooien, maar ik gooi er gewoon wat bollie's en mais bij.

mijn vraag is dus wat ik met dat voer kan doen of wat voor ander voer ik erby kan gooien? tijgernoten of zo. veel mensen zeggen dan wel kook je mais en gooi er vanille suiker bij en nog wat kleur stof. maar wat als je ouders/verzorgers dat niet goed vinden?

een goeie vriend van mij heeft zo'n potje waar geur stof in zit of wat is het? is dat meschien een oplossing?

elker tips is welkom en mooi meegenomen
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat
  • karper king
    Komt net kijken

• 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

er mag best iemand reageren?
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat

Reageer

• fishie
      roof/karper visser

• 04-05-2008
      • 52
      • visvijver

Heb ff geduld niet iedereen zit te wachten tot die antwoord kan geven man! Ze hebben ook wel andere dingen te doen!

Reageer

• janvb
        Komt net kijken

• 14-08-2006
        • 91
        • bergeijk

Buiten gaan staan koken op een gasbrandertje of zo .
        En veel lezen hier op de site kom je ook veel te weten .
        En als je het niet probeert weet je nooit en dan is het vaak leuker als je wat vangt op iets wat je zelf hebt bedacht .
        Maar mais en dergelijke wel eerst goed koken is ander zeer slecht voor onze vriend de vis .

De groenten jan

Reageer

• feedervisser
          Met enige kennis...

• 27-03-2008
          • 389
          • merelbeke

hoi karper king

wat ik vroeger zelf heb gedaan is boilies voeren samen met grondvoer.
          een voersamenstelling van bruine chapelure,bc collant,gemalen hennep en boiliekruim,dan krijg je voer de geur van je boilies,dus ook je voerplaats,vond ikzelf succesvol.

gr marnix

Reageer

• edje51
            Komt net kijken

• 20-11-2007
            • 67
            • Clinge

Voor het penvissen gebruik ik meestal een mix van mais, hennep een een paar handjes tijgernoten. Let er wel op dat je de mais en tijgernoten eerst minimaal een nacht laat weken en dan kookt. Hennep kook ik meteen zonder te weken, totdat er witte puntjes uitkomen en laat ze dan nog een nacht staan voor gebruik.

Reageer

• Machinehead
              Zeelt en Karper visser

• 07-07-2007
              • 146
              • Houten

Ik gooi gekookt duiven voer + me boilies waarmee ik ga vissen op me stek.
              Hou er wel rekening mee dat je van dat duiven voer wel aardig wat in mag gooien want er eten ook witvissen van.

Reageer

Working...