software

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janblunt
    Newbie

    • 24-06-2008
    • 15
    • arnhem

    software

    Wat is de beste software om mijn sessie's te registreren? (liefst gratis)
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Ik zou het zelf maken in Excel. Dat is gratis en helemaal naar eigen wensen in te richten.

    Heel veel software dat al dan niet gratis te verkrijgen is vind ik persoonlijk veel te uitgebreid en moeilijk.

    MVG, Pieter

    Reageer

    • junior
      Sportvisser
      • 15-03-2005
      • 563
      • Heythuysen

      #3
      dit kan makkelijk met excel, maar als je acces kan is dat ook ideaal.
      Deze zitten bijna op elke computer met windows.

      Reageer

      • wabende
        ARK specialist

        • 05-05-2008
        • 132
        • nieuwegein

        #4
        Kijk eens op http://www.vangstenregistratie.nl/

        Reageer

        • janblunt
          Newbie

          • 24-06-2008
          • 15
          • arnhem

          #5
          Heeft iemand toevallig een zelfgemaakt programmatje voor mij?
          Ik ben zelf niet echt handig met excel.

          Reageer

          • Pieter Stam
            -
            • 11-10-2002
            • 2882
            • NL

            #6
            Heb ik wel. Het is in EXCEL, wel vrij groot, 14 MB. Maar ik zal hem zo uploaden en een hier een link plaatsen.

            MVG, Pieter

            Reageer

            • Pieter Stam
              -
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

              #7
              IK heb je een privebericht gestuurd. Ivm het feit dat het bestand slechts 3x gedownload kan worden.

              Reageer

              • janblunt
                Newbie

                • 24-06-2008
                • 15
                • arnhem

                #8
                pieter,

                ik heb je een email gestuurd. ik kon priveberichten niet vinden.

                Reageer

                • Pieter Stam
                  -
                  • 11-10-2002
                  • 2882
                  • NL

                  #9
                  Herkansing. Klik op de link hieronder.

                  click here to download LDKLeeg2.2.xls

                  Ongeveer 14MB. Deze link werkt wel!

                  MVG,
                  Pieter

                  Reageer

                  • Machinehead
                    Zeelt en Karper visser

                    • 07-07-2007
                    • 146
                    • Houten

                    #10
                    Hardstikke bedankt

                    Reageer

                    • Pieter Stam
                      -
                      • 11-10-2002
                      • 2882
                      • NL

                      #11
                      Graag gedaan. Als je er vragen over hebt of ergens niet uitkomt lees ik het wel! Succes.

                      Reageer

                      Working...