Wat is de beste software om mijn sessie's te registreren? (liefst gratis)
software
Collapse
X
-
Ik zou het zelf maken in Excel. Dat is gratis en helemaal naar eigen wensen in te richten.
Heel veel software dat al dan niet gratis te verkrijgen is vind ik persoonlijk veel te uitgebreid en moeilijk.
MVG, Pieter
-
-
Heb ik wel. Het is in EXCEL, wel vrij groot, 14 MB. Maar ik zal hem zo uploaden en een hier een link plaatsen.
MVG, Pieter
Reageer
-
IK heb je een privebericht gestuurd. Ivm het feit dat het bestand slechts 3x gedownload kan worden.
Reageer
-
Herkansing. Klik op de link hieronder.
click here to download LDKLeeg2.2.xls
Ongeveer 14MB. Deze link werkt wel!
MVG,
Pieter
Reageer
-
-
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse




Reageer