Johannes, gejat van internet. Volgens de deskundigen van TNO zou het tegen een lantarenpaal rijden grote onzin zijn. Wat betreft. Als je op Wikepedia kijkt dan zou volgens hun de banden voldoende afvoeren. Ik ben in 74 afgestudeerd en heb nooit in de elektronica gewerkt. Omdat natuurverschijnselen mijn interesse hebben lees is daar alles over wat gepubliceerd is. Net voor d evakantie stond er nog wat over in de Stentor.
onweer
Collapse
X
-
Ik heb het e.e.a. daarnet hier in Oisterwijk uitgetest.
Net mijn hele zaakje gereed om te vissen, de eerste lokvoer balletjes op de plek. Waggler strak in het lood, vissen overal om me heen. Wat gebeurt er. Dobber koud 5 minuten in het water.... drup .... drup .... drup
Dus ik als echte visheld, gewoon lekker doorgaan natuurlijk. Dobber 7 minuten in het water wordt de lucht ineens unheimisch dunkel mit von die grosse flitsen yaaaa....
Ik als een dolle alles weer inpakken
binnen 10 minuten terug in de auto 
en er valt in 15 minuten 10 cm regen met klappen onweer waar de vissen van flauw vallen. 
Afijn, ik heb iig een paar keer kunnen werpen met mijn nieuwe matchhengel.

Morgen weer een nieuwe dag, maar dan zonder de bliksem graagTo match or not to match thats the question
Reageer
-
Johannes, gejat van internet. Volgens de deskundigen van TNO zou het tegen een lantarenpaal rijden grote onzin zijn. Wat betreft. Als je op Wikepedia kijkt dan zou volgens hun de banden voldoende afvoeren. Ik ben in 74 afgestudeerd en heb nooit in de elektronica gewerkt. Omdat natuurverschijnselen mijn interesse hebben lees is daar alles over wat gepubliceerd is. Net voor d evakantie stond er nog wat over in de Stentor.
ik heb wel eens gezien dat iemand in een electrisiteits centrale een tl buis in de lucht stak met zijn blote hand en die ging branden.
onder de hoogspanning hoor je het soms knetteren en veel planten groeien er ook niet.
reden te meer om respect te hebben voor de natuursverschijnselen.
als ik 50 mtr hoog in het water lig met de kraan en het onweert maak ik me daar geen zorgen om dit is een veilige plek.
trouwens nog nooit ingeslagen bij meReageer
-
Onweer is uitermate handig als je pieren nodig hebt, ze komen vanzelf uit de grond
To match or not to match thats the question
Reageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse



Reageer