hallo
ik vind dat ''vissers'' mensen die s'nachts de boel lopen af te breken en herrie te schoppen en alle puinhoop laten liggen harder aangepakt mogen worden..
want bij ons de buurt mag je niet eens meer in de bebouwde kom nachtvissen door die kwaad jongens
daar zijn er best wat de dupe door geworden.
zolas vandaag ging ik ook effe langs wat waterkanten heen en daar zaten ook wat van de ventjes bij de alles in brand zaten te steken...
of je vind weer een snoek of karper die zo in een droge sloot word gegooit of midden op de weg.
wat vinden jullie hiervan wat voor straffen die mensen moeten krijgen
mijn mening is forse boete met inname vispas(vergunning)
gr nick
ik vind dat ''vissers'' mensen die s'nachts de boel lopen af te breken en herrie te schoppen en alle puinhoop laten liggen harder aangepakt mogen worden..
want bij ons de buurt mag je niet eens meer in de bebouwde kom nachtvissen door die kwaad jongens
daar zijn er best wat de dupe door geworden.
zolas vandaag ging ik ook effe langs wat waterkanten heen en daar zaten ook wat van de ventjes bij de alles in brand zaten te steken...
of je vind weer een snoek of karper die zo in een droge sloot word gegooit of midden op de weg.
wat vinden jullie hiervan wat voor straffen die mensen moeten krijgen
mijn mening is forse boete met inname vispas(vergunning)
gr nick



hier in het oosten hebben we de speciale nachtvispas Oost nederland, misschien ook maar landelijk gaan invoeren
)
Happy fishing.





Reageer