kolken

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bartjan
    uber pro

• 31-08-2008
    • 13
    • oldebroek

kolken

hallo,
    wie heeft er wel eens gevist in de 3 kolken aan de a 28 bij wezep ?
    en met wat voorn bolie's zat je toen want ik heb dr paar weken terug mun 1e karper gevangen van 19 pond maar nu willen ze niet meer bijten wat doe ik verkeert ? ?
  • Bartjan
    uber pro

• 31-08-2008
    • 13
    • oldebroek

karper

hallo,
    ik heb nu 2 sessies gehad met 0 vissen wat doe ik verkeert ik heb bij de winkel gevraagd wat het beste aas was voor deze tijd maar nee ik vang dr niks mee weet iemand nog een goeie tip ?

Reageer

• robbin
      Newbie

• 30-01-2008
      • 32
      • oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjan
      hallo,
      ik heb nu 2 sessies gehad met 0 vissen wat doe ik verkeert ik heb bij de winkel gevraagd wat het beste aas was voor deze tijd maar nee ik vang dr niks mee weet iemand nog een goeie tip ?
      mischien moet je met andere hengels vissen XD
      life is a game, fishing is serious

Reageer

• Bartjan
        uber pro

• 31-08-2008
        • 13
        • oldebroek

niet zo grappig joh sjambek

Reageer

• robbin
          Newbie

• 30-01-2008
          • 32
          • oldebroek

niet zo grappig joh sjambek
          lol was maar een grapje (ik met mijn spul dan :P)
          life is a game, fishing is serious

Reageer

• Redstorm
            Newbie

• 18-08-2008
            • 18
            • Maastricht

soms bijt de vis gewoon niet heh? :P probeer is wat ander aas meschien? Smak, kiker erten,frolic,mais,aardapelen,frikandel ....

Voor voeren wil ook vaak helpen, sterkte

Reageer

• Driehoek
              Sportvisser

• 17-06-2007
              • 787
              • Rijssen

Probeer het eens met PVA zakjes...
              voer en stukjes aas (wat je gebruikt) in de pva en vissen!
              .
              Happy fishing.
              ----------------------------------------

Reageer

• Bartjan
                uber pro

• 31-08-2008
                • 13
                • oldebroek

ja ik ga binnenkort weer en dan met mais kijken of dat wil ( voorvoeren lukt daar niet want dan zul je zien dat dr iemand ander zit want dr vissen regelmatig lui ) vraagje over dat mais hoeveel zou je dr aan de hair doen ? stuk of 3 ??
                groeten BJ

Reageer

• Ivo-69
                  Noob

• 12-04-2008
                  • 166
                  • Zuidland

Als er geregeld karpervissers zitten zou ik zeker geen mais doen, tenzij je brasems en zeelt wil vangen. Ik zou het dan eerder met grote pellets proberen.
                  Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

Reageer

• 4x14
                    Banned

• 10-12-2006
                    • 849
                    • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door ivo-69
                    als er geregeld karpervissers zitten zou ik zeker geen mais doen, tenzij je brasems en zeelt wil vangen. Ik zou het dan eerder met grote pellets proberen.
                    En waarom ?
                    Denk dat je dit eerst maar moet uitzoeken of niet ? Want je hoort wel verhalen van mais en dressuur en weet ik het wat. Ik heb ze gezien hoor, vissers met de duurste bollen,pellets of noem maar op. De duurste spullen en dan komt er een mannetje langs (die kan wel vissen hoor) met een simpele penhengel, mais eraan of een worm en die vangt ze groter en dikker dan die gasten die daar uren zitten te wachten.

En alleen maar omdat hij niet gelooft wat er hem verteld word dat je op mais niks vangt.
                    Ps. Dit water wordt ook zeker gezien als dressuur put.
                    Aangepast door 4x14; 02-10-2008, 08:46.

Reageer

• Ivo-69
                      Noob

• 12-04-2008
                      • 166
                      • Zuidland

Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                      En waarom ?
                      Denk dat je dit eerst maar moet uitzoeken of niet ? Want je hoort wel verhalen van mais en dressuur en weet ik het wat. Ik heb ze gezien hoor, vissers met de duurste bollen,pellets of noem maar op. De duurste spullen en dan komt er een mannetje langs (die kan wel vissen hoor) met een simpele penhengel, mais eraan of een worm en die vangt ze groter en dikker dan die gasten die daar uren zitten te wachten.

En alleen maar omdat hij niet gelooft wat er hem verteld word dat je op mais niks vangt.
                      Ps. Dit water wordt ook zeker gezien als dressuur put.
                      uiteraard moet dat eerst uitgezocht worden, maar de topicstarter heeft dus duidelijk niet die moeite genomen en verwacht dan een kantenklare oplossing, en nee die is er niet maar dan kun je dus op je eigen ervaringen terug kijken en vanuit je eigen ervaringen dus een mening geven. Dat doet iedere forumbezoeker (antwoorden uit eerder opgedane ervaringen)

Reageer

• Bartjan
                        uber pro

• 31-08-2008
                        • 13
                        • oldebroek

eej
                        moet je die mais ook eerst laten weken ? of koken ? ( ik heb mais uit het land )

.....???? uiteraard moet dat eerst uitgezocht worden, maar de topicstarter heeft dus duidelijk niet die moeite genomen en verwacht dan een kantenklare oplossing, en nee die is er niet maar dan kun je dus op je eigen ervaringen terug kijken en vanuit je eigen ervaringen dus een mening geven. Dat doet iedere forumbezoeker (antwoorden uit eerder opgedane ervaringen)

Reageer

• Bartjan
                          uber pro

• 31-08-2008
                          • 13
                          • oldebroek

warom geen mais dn ivo-69 ???? Als er geregeld karpervissers zitten zou ik zeker geen mais doen, tenzij je brasems en zeelt wil vangen. Ik zou het dan eerder met grote pellets proberen.

ik heb al een zooi smaken gebrobeert hier een dipje daar een dipje :P dan scopex dan aardby dan dit dan dat maar nee :S nog maar 1 karper daarzo.

wat voorn smaak zou jij aanraden dn ?? en welk merk vind je het fijnst ik heb meestal martin sb of Proline

Groeten

Reageer

• lolo
                            Geniet maar niet met mate
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

De meest karper vissers die ik ken ... zijn allemaal gek op mais zeker als toevoeging staat dit hoog op nummer 1
                            mais kan je ook met behulp van een vacuumpomp kleuren en smaak toevoegen .
                            Groetjes
                            Johnny

Match
                            Feeder
                            Stok

Reageer

• Ivo-69
                              Noob

• 12-04-2008
                              • 166
                              • Zuidland

warom geen mais dn ivo-69 ???? Als er geregeld karpervissers zitten zou ik zeker geen mais doen, tenzij je brasems en zeelt wil vangen. Ik zou het dan eerder met grote pellets proberen.

ik heb al een zooi smaken gebrobeert hier een dipje daar een dipje :P dan scopex dan aardby dan dit dan dat maar nee :S nog maar 1 karper daarzo.

wat voorn smaak zou jij aanraden dn ?? en welk merk vind je het fijnst ik heb meestal martin sb of Proline

Groeten

Mais is een zeer bekende aassoort (ook door de karper bekend) en dus zal de karper minder makkelijk bijten op mais. Als je de diverse korda-karperfilms bekijkt, zie je hoe karper aast en wat de karper niet vertrouwd en dus ook gewoon links laat liggen en alles eromheen opvreet, resultaat: lege voerstek met alleen je aasje aan de hair. Om nu toch die karper aan de schubben te komen zal je dus anders moeten doen als normaal, dippen/flavouren ik ben daar geen fan van maar ieder zijn ding. Gewoon grote pellets van 22 mm aan de hair zonder verdere dips of wat dan ook. Let op bij de koop van pellets veel soorten zinken niet.

Reageer

Working...